Gefeliciteerd! Mooi moment en het is een prachtig horloge. Lang moeten wachten? In de Amsterdam boutique opgehaald? Geniet ervan!
Was weer gezellig!
Gefeliciteerd! Mooi moment en het is een prachtig horloge. Lang moeten wachten? In de Amsterdam boutique opgehaald? Geniet ervan!
Was weer gezellig!
Gefeliciteerd met deze prachtige Speedy! Geniet ervan.
super plaat, band doet 'm ggen goed vind ik!
Geen idee of het de juiste vraag is om hier te stellen, maar voor degene die hem hebben, hoe bevalt de witte Speedmaster en is hier nog korting op te krijgen bij een AD of zijn deze te gewild?
Heeft deze een fijnverstelling in de sluiting?
Ja. Minimaal, dat wel.
De winter, dat duurt toch nog wel een maand? Of vergis ik me nu in meteorologisch- of anderszins?
Plaatje voor de sfeer:
Erg mooi!
Wat voor band is dit?
Filipuci heeft er eentje uit 2025 voor minder dan 7 liggen
Ik zie dat hij hem op C24 heeft staan, ik zie ook een andere grijze NL dealer die er €500 meer voor vraagt dan Omega zelf.![]()
Dank. Ik heb het horloge gekocht bij Schaap en Citroen in Maastricht (Omega Espace). Heb ik lang moeten wachten?, dat viel eigenlijk wel mee.
Prachtig.
Net even een snelle zoekactie gedaan…als ik die op mijn 3570.50.00 wil hebben doet dat best zeer ![]()
![]()
Lijkt wel of de oudjes kleiner zijn dan de moderne.
Wel mooi
Hij is er ook van Forstner en Uncle Seiko, waar die van Uncle Seiko nog net wat meer op het origineel lijkt
Ja OEM is het 1 van de duurdere banden. Maar zoals @drh zegt heb je ook aftermarket varianten.
Ik denk dat dat weer een gevalletje camerastand is. Deze kast is vermoedelijk niet groter of kleiner dan de andere “lyre lug” varianten door de jaren heen. Al heb ik wel ooit gelezen dat de kast van de 3861 een iets afwijkende lug to lug heeft.
Die US1450 heb ik ook op m’n 2021 Speedy 1861 gehad, mooie band.
Klopt, die is dunner en van lug to lug iets korter.
Die US1450 ziet er wel strak uit idd!
Is het ‘done’ om zo’n aftermarket band te dragen, of krijg je dan alle puristen over je heen?
En zijn ze binnen de EU te krijgen of zit he aan US import vast?