Speedmaster only VII

Tja, je krijgt een verschillende antwoord als je verschillende “puristen” vraagt.

Ik heb het wel gedaan in het verleden, maar vind het wel prettig (en cool) dat ik nu een OEM heb.

Ze komen uit Singapore of Hong Kong dacht ik dus je betaalt sowieso een stukje bij voor invoer etc.

Edit: ik vergis me met Strapcode, US zit inderdaad in de US :sweat_smile:

1 like

Je kunt hem sowieso niet period correct dragen op je 3570.50 want de band werd gemaakt late 80’s early 90’s. Persoonlijk zou ik dan niet kiezen voor een duur neovintage origineel, want “hoort” niet op je horloge. Maar lekker doen wat je zelf wil natuurlijk :ok_hand: je kunt ook een 145.022 of een 3590.50 scoren incl. deze band.

2 likes

Ik draag mijn Speedmaster en Seamaster trilogy gewoon op een US flatlink. De OEM die af-fabriek is geleverd is ruk en ik vind het niet de investering waard oplm een Omega band te zoeken.

1 like

15 likes

25 likes

Hier is mijn macro reel van de SpeedyGTGNL
Geniet ervan!

24 likes

Ik vind het een MEGA reel! Puik werk KC!

Lekker doen wat je zelf wilt doen! Ik zou het nooit doen, het is origineel Omega of gewoon niet. Maarja, ik heb ook een originele Mitsukoshi gekocht, dus het zijn heel dure principes :smiley:

16 likes

Dat heb ik zeker gedaan. :+1:

Goed om te horen! :hugs:

Thx mr SpeedmasterGTGnl! Al filmend had ik al voorpret voor het maken van deze reel :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

En uiteraard gedeeld!

1 like

Mooi hoor!

1 like

Bedoel je met voorpret “heeeeey niet lopen!!!” roepen, omdat dan de statafel weer begon te trillen op die antieke houten vloer? :wink:

Kon je het nog stabiliseren in de software of tactisch knippen?

5 likes

eens

Sow! Da’s fijn om te kijken! :drooling_face:

1 like

Goedemorgen allemaal. Have a great day! #SpeedyTuesday

26 likes

Dank je wel voor het delen. Hoe meer liefhebbers het kunnen zien, hoe blijer ik ervan wordt.

Merci mon ami! Geniet van je honeymoon :smiling_face_with_three_hearts:

Ik blijf zelf ook steeds kijken :rofl: en heb nu het deuntje in m’n hoofd :notes:

Ja. Frame wordt wel iets kleiner, maar het resultaat is alsof er niemand liep.

Hahaha! Net alsof we samen de halve zaal wilden bevriezen :snowflake:

4 likes

21 likes

29 likes

25 likes

Dit is toch geen originele config? Of ben ik mis?

Geen 3518.50 of 3570.40, correct?

1 like