Speedmaster Only

Fair point! Ik doelde eigenlijk niet op uurwerken maar meer op materiaalgebruik. Kwaliteit kast, kwaliteit staal, stalen band, sluiting, wijzers en wijzerplaat. Ik heb er te weinig verstand van om te beoordelen of vele vintage uurwerken beter zijn dan moderne uurwerken en ook of het ene uurwerk “beter” is dan de andere kan ik niet goed beoordelen. Ik heb in mijn collectie 2 constellations, cal 561 en 564. En ook een vintage jaren 50 tissot chronograaf met lemania caliber. Geen idee of zo’n lemania in de tissot “beter” is dan het lemania cal 1861 van mn speedmaster. Mooi spul is het zeker. Fotootje dan maar zodat iedereen kan zien dat ik zeker geen vintage hater ben ondanks hetgeen ik hiervoor gezegd heb over vintage speedmasters :wink:

10 likes

Ik dacht, ik maak ook eens een kiekje voor het ‘show your watch on steering wheel’ topic, is het dichtgezet. Maar hier kan natuurlijk ook.

17 likes

Wow ik dacht even een foto van mezelf te zien :smiley:
Ik reed tot voor vorig jaar zelf met een Saab (icm mijn speedy op zwart leder)

1 like

ordinaire crosspost

16 likes

Prachtcollectie!

1 like

En nog een cross postje…

10 likes

Mooie NATO!!! :sunglasses:

1 like

Zoals eerder aangekondigd, deze 145.022-71 vandaag opgehaald! In real life nog mooier dan verwacht op basis van de foto’s… Nu nog een -naar mijn mening- mooiere band uitzoeken en misschien wel een bracelet scoren! Maaar misschien toch wel enige twijfel of deze niet te groot is voor mijn pols :thinking: Let’s see…

19 likes

Very nice!

1 like

Veel groter hadden ze dat ding inderdaad niet moeten maken voor ons type polsjes…
Ik vind 't nog net doenbaar hoor :smile:

16 likes

Erg mooi, geniet van uw mooie Speedy! Naar mijn mening kan het goed!

Prachtig

4 likes

Staat je prima :+1::+1:

1 like

Vandaag gekocht, een speedy uit 2000

22 likes

Mooi exemplaar

1 like

Mooi hoor zo’n vintage Speedmaster.

Ik doe het maar met een moderne variant, hoewel ik een mooie vintage er misschien nog wel eens bij wil.

10 likes

Wat een straf moet dat zijn :smile:

1 like

Ook maar eens aan de Speedmaster…

22 likes

Mooie bandjes Jeroen, waar komen deze vandaan?

Goedemorgen fijn weekend iedereen :grin:

10 likes