Sinds afgelopen weekend ook een speedmaster erbij. Gekochte bij RH Watches. Erg blij mee. Verzoek mbt speciale datum op papieren zo geregeld
Ja, what else?
Wat als we nog een zoon zouden krijgen?
Dat was een Nespresso grapje toch?
het gaat om de klok, niet om de pols ?Ā”
speedy +1
Ja dat wordt nog een lastigeā¦maar zo ver is het voorlopig niet . Ik denk al gauw aan een El Primero, eerste automatische chrono (gedeelde claimā¦
) of zoā¦
Maar nu even genieten van dƩze zoon en dƩze speedy
Ja, maar als geldt:
clooney = nespresso, Ʃn
clooney = speedy, geldt dan ook
speedy = nespresso�
Ze gaan in ieder geval goed samen en door Clooney (in The American) ben ik op het spoor van de speedy gekomenā¦
prachtig!
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
Jouw verhaal matched precies mijn verhaal. Mijn dochter (ook eerste kind) is geboren in december 2017, en zoals je al zegt het is een fantastische tijd. En ook ik ben volop aan het genieten. Het grappige wil dat ik ook dit wil vastleggen met een aankoop van een grail welke in de āfamilieā moet blijven.
Ook ik wil een speedmaster hiervoor gaan aanschaffen. Dit had ik afgelopen week wel gedaan, maar helaas is de bestelling op een complete teleurstelling uitgedraaid. Zie topic in āErvaringen Verkopersā. Maar er is mogelijk een lichtpuntje voor mij dat ik alsnog binnenkort de āgrailā in mijn handen ga krijgen.
In iedergeval heel veel plezier met het ouderschap! En uiteraard je āgrailā wat een fantastische keuze is!
zeker weten, met volle teugen!
Hartelijk bedankt en jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd en veel geluk gewenst! Het is een geweldige ervaring en het horloge markeert dit moment nog eens extra.
Succes met het vinden van jouw Speedy, maar dat komt vast goed.
Ben benieuwd
Nog niet misschienā¦
Plotseling durf ik de mijne al niet meer te dragenā¦

Ik twijfel erg mijn nieuwe stalen band te gaan dragen. Hij zit nog nieuw in de doos en draag mijn moonwatch keurig op een KO!
-Zeg je doen en proberen (ook op 15,8 cm polsen) ongeacht kans op schade,
-Of denk je, het staat toch erg grof op kleine polsen en je kan hem beter onbeschadigd houden, met oog op eventueel ooit flipperen (0% van plan nu nog)
Thanks!