Speedmaster Only

Ja je hebt gelijk, dacht dat de 46mm de breedte was, maar is de lengte.

Speedy’s bij de Duitsers zijn nog redelijk te betalen voor een nieuw exemplaar … Iemand ervaring met deze jongens? Lijkt mij niet dat er veel mis kan gaan, zeker niet met Trusted Checkout wat ik laatst ook heb gedaan bij een ander horloge op Chrono24.

Met trusted checkout kan er inderdaad niks mis gaan!

1 like

Inderdaad een scherpe prijs. Volgens mij is de foto overigens van een 311.33.42.30.01.002 met saffierglas. Zal niet veel uitmaken het referentienummer wat erbij staat is van de heselite uitvoering. Erg mooi horloge trouwens. :thumbsup:

Ik zou inderdaad voor de standaard versie gaan met plexi. Vind die witte rand die je ziet bij saffier niet mooi.

Verheug me enorm op de terugkomst van mijn 145.012-67. Tot die tijd de 145.032-69 veel op de pols.

Straks banden swappen en dan heb ik 1 tamelijk ultieme unit.

17 likes

Ja, dat vinden meer mensen. Ik vind het zelf juist een van de leukere eigenschappen van die uitvoering. Soms is het net of er een lampje in zit. :bulb:

Volgens mij ook een van de weinige horloges die dit fenomeen heeft en dat maakt het wel apart.;

8 likes

Voor een bedrag hier dicht in de buurt heb je bij een Nederlandse grijze handelaar een nieuw exemplaar op staal. Daar zou ik voor gaan. Leren banden kun je er dan zelf bij kopen.

Net opgehaald bij Jaap. Een (niet zo speciale) nieuwe speedmaster. Volgens mij de 6e keer dat ik een speedy koop😇

Blij mee!

13 likes

De MK4 full service schiet aardig op :heart_eyes:

3 likes

Het wordt tijd dat je de boventallige gaat uitdelen.
Het keizerlijke HF heeft bij oukaze besloten dat sprake is van boventalligheid indien meer dan 3 (!!!) in het klokkenspel aanwezig zijn.

Brenger van de boodschap krijgt bij wijze van vergoeding de eerste keus om zijn totaal op 2 te brengen.

Nou dat

2 likes

Speedy T-day

13 likes

Speedy W-day…:wink:

7 likes

10 likes

Deze heb ik al een tijdje. :stuck_out_tongue:

11 likes

Blijft mooi!

1 like

Die heb ik ook!

1 like

Vandaag opgehaald bij Ramón. Wat ben ik blij zeg! Blijf er maar naar kijken.:grin:

15 likes

Voorzien van een nieuwe strap.

10 likes

Net terug van een beetje TLC :+1:

21 likes