Speedmaster Only

Denk niet dat zijn klanten op HF zitten.

2 likes

Ik denk niet dat een speedy uit 85 met normale bezel zoveel minder zou kosten bij AVW

1 like

Precies. Vraag niet een premium ervoor en geef aan dat het een service bezel is. Achja, sommige hebben altijd wel wat op te merken :slight_smile:

1 like

Misschien heb ik onvoldoende kennis van de AVW prijscategorieën. Tussen particulieren gaan 80’s speedies met 1171/1 band rond de 3k. Bij Awco en anderen (die ook brick & mortar zijn en btw afdragen over de marge) voor rond de €4000. Maar kennelijk is €5300 met al dan niet ‘rare’ bezel geen premium.

Echter mijn punt was - en die blijft overeind - dat deze bezel niet rare is. Hij is zelfs minder waard dan de bezel (een vintage DNN) die hij op last van een dokter zou hebben vervangen.

3 likes

image

:wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ik kan ook zeiken hoor. “Rare” = zeldzaam. Definitie van zeldzaam volgens de van Dale: “niet veel voorkomend”. Deze pulsation bezel (ookal is het service replacement) valt binnen die definitie. :crazy_face:

4 likes

Zullen we het weer over speedys hebben! Met mijn niet zo rare speedy :rofl::joy:

Wie weet gaat die ooit rare worden :thinking:

12 likes

Zoeen heb ik ook. Het is best ‘rare’ om geen ‘rare’ Speedmaster te hebben…

Toch wel het horloge waarover de meeste lulkoek wordt bedacht om ze beter te laten verkopen. Bezels, dot over ninety onzin, verkleuringen… Als die vintage jongens ergens goed in zijn…

12 likes


Beetje werken en natuurlijk genieten van mijn Speedy :rofl:

7 likes

Ha heerlijk Saab rijder ? rustige doordachte mensen.
Heel wat anders dan die zenuwachtige BMW piloten. :wink:

1 like

Ho ho. Geen vooroordelen graag…:wink:

Dit is mijn Knuffelsaab. Meestal moet ik het met een BMW doen. Maar ook daarin ben ik niet zenuwachtig hoor.

2 likes

Hier ook een niet zenuwachtige BMW rijder. :wink:
Maar zo’n knuffel Saab is toch wel lekker hoor. :heart_eyes:

2 likes

BMW is perfect, Saab niet, maar wel leuker.

3 likes

Helemaal eensch, sorry voor off-topic mannen (en vrouwen) :wink:

1 like

Blijft zn lekker klokje :sunglasses:

7 likes

Speedmaster Tuesday natuurlijk! :cowboy_hat_face:

10 likes

Speedy Wednesday dan maar…:wink:

15 likes

10 likes

6 likes

Sunday read.

6 likes