Hier ook eindelijk eens posten, ben erg blij met de aankoop. Voorlopig zit deze om de pols.
Zorgeloos dragen met het saffier. Ik mis de twisted lugs en de afleesbaarheid van de witte wijzers, maar het is verder een heel mooi model ook! Geniet ervan
Dank, voor mij is het bijna net andersom. Zou hierop liever geen saffier gehad hebben, de rechte lugs en alpha wijzers vind ik juist weer mooier.
321 kaliber inside?
Haha mooi toch hoe meningen kunnen verschillen!
We komen overeen op vlak van hesalite. Ik zou mijn Speedy nooit met saffier willen, maar de keerzijde is dat ik toch wat voorzichtig ben voor krassen
Ja, inderdaad leuk.
Hesalite zou prima zijn, draag sowieso veel vintage en ben redelijk voorzichtig aangelegd.
Mooi uurwerkje inderdaad
Mede omdat ik er eentje heb, ben ik voor de FOIS gegaan, maar dan met stalen band.
Kortom, nee er zit geen 321 in. Heb eerst vaak gekeken naar een mooie vintage. Enkel was het hem vaak net niet. Dit vind ik een prima alternatief voor in de verzameling.
Heren, op doorreis gezien deze 311.30.42.30.01.005 Omega legendary moonwatch, moet vlg week op terugreis daar weer overstappen, total full set, prijs 3.400 ā¬. Moet ik dit doen of is er iemand met interesse om hem mee te nemen, hadden nog een paar op leer grt
Leer voor om je schouders en staal om de pols. Schitterende knaller dit icoonā¦
Strakke prijs, gewoon doen. Bij de meeste Gr dealers ligt ie ronde de 37 a 38. Dus nee niet twijfelen. Nw 4700 , 1300 korting. DOEN! 27 % korting.
Toppertje toch. Strik erom en in de buidel.
Ja is prima prijs. Doen!
Op staal is de prijs netjes. Op leer vind ik hem wat hoog.
3400 voor staal zou ik zeker doen
Ik heb gisteren de antiques road show ff opgenomen. Komt een omega speedmaster voorbij die de koper in 1968 in Hongkong gekocht heeft voor 45 pond, import papier er bij enz. Blijkt een ultraman te zijn die tussen de 30 en 40.000 pond waard isā¦
Rode secondewijzer. Toch leuk.
oranje
Nu wel ja
Destijds ook . Komt niet door verkleuring