Speedmaster Only

“Die van mij is anders…” nee ik heb er geen, weet ik veel :smile:

Ik snap je keuze voor deze. Draag je hem ook op staal? Mooie band, die heb je er op een of andere manier bij versierd?

Die rechte lugs zijn bijzonder mooi en het feit dat deze kleiner draagt dan een pro is een pré!

Ik vind 'm prachtig.

1 like

Nieuw opgemaakte kasten zijn lekkerrrrrr

3 likes

Het antwoord is JAAAAA :blush:
Goedkoper dan 3530 heb ik hem in de EU niet kunnen vinden (en onlangs ook voor die prijs aangeschaft).
Dus 3400 euronen is echt een hele fijne prijs voor een supermooi horloge.

2 likes

Waar heb je je bandje vandaan als ik vragen mag? Ziet er erg gaaf uit!

1 like

Het is een Colareb Spoleto stitching swamp, besteld van hun webshop :blush: vind het ook een zeer geslaagde combi!

1 like

Dat merk kende ik niet! De prijzen vallen mij heel erg mee. Wilde eigenlijk voor Bulang & Sons gaan maar dit ziet er ook prima uit. Thanks

1 like

Wat is dat hesalite crystal toch heerlijk! En de rest ook trouwens :wink:

17 likes

Geen probleem. Ik heb 'm nog maar net dus geen idee over de kwaliteit, maar ze voelen alleszins soepel en zijn mooi afgewerkt! :+1:

gisteren nieuwe speedmaster gekocht. Wat een TOP horloge!

31 likes

Mooie aanwinst! Enjoy!

1 like

Veel plezier met je supermooie klokje👍🏻

1 like

Ga je geen spijt van krijgen. Snel uit de doos en om de pols ermee! Veel draagplezier

1 like

Top aankoop.

1 like

Ben nog steeds aan het twijfelen voor de legandary te kopen op de luchthaven, prijs is mooi denk ik 3400 €: zou dan mijn eerste Omega worden :sunglasses:

1 like

Gewoon doen!

Gefeliciteerd, altijd goed zo’n icoon!
Veel draagplezier. :+1:

1 like

Als je m mooi vindt en je wil de speedmaster een keer kopen, dan is dit een goed moment. Veel goedkoper ga je ze nieuw niet vinden.

1 like

Ik keek op chrono24 vandaag en zag dat voor de “Tintin” door sommige verkopers al meer dan €9000,- wordt gevraagd. Nou zal dat niet direct de verkoopprijs zijn, maar dit model is nu wel de snelste stijgende Speedmaster Professional volgens mij. Verbazingwekkend, want in 2013 wilde niemand ze hebben.

3 likes