Speedmaster Only

Heb je um gvd…nog niet gehaald?:joy::joy: Schiet eens op man. Niet treuzelen halen ga je geen spijt van krijgen. Super strakke prijs. HALEN!!!

Woensdagnacht vlieg ik terug dan daar ga ik bedlissen :sunglasses:

Je gaat um halen…:muscle:

Ben er nog niet maar ga mijn best doen :sunglasses:

Effe geprobeerd voor de vintage look te gaan met een moderne Speidel.
Thoughts? Is alleszins SUPER-comfortabel…

5 likes

Jack Forster approves

Speedmaster and the Speidel twist of flex

2 likes

Je vraagt naar mijn gedachten… ik vind het niet echt een succes. (En dan zeg ik het netjes). Er zit geen enkele balans tussen je Speedmaster en de bracelet. Er zijn voldoende mooiere alternatieven als je voor een vintage look wilt gaan.

3 likes

Ik merk dat ik ook graag een nato een maatje te klein neem voor mijn horloges. Klopt visueel helemaal niet en toch vind ik dat… leuk. Vind het zelf raar hoor, no worries :slight_smile:

Heren, door vertraging en enorme drukte op vliegveld had ik maar 15 min ( transit ) om de Legendary Moonwatch 2019 te kopen. Heb besloten om hem dan niet te kopen. Weet niet of dat jammer is, hou wat geld in mijn zak en kan al klokkijken , maar zou graag wat meer tijd besteden aan zulke aankopen. Daarom misschien vlg keer:sunglasses:, ben nu net thuis en straks komt er ook iets nieuws voor mij

Vandaag deze gouden jetser mogen proberen! De 50th full gold. Ik ben geen liefhebber van gouden horloges, maar deze is wel helemaal af. Enige minpunt vind ik de ring rondom het uurwerk. Dat maakt het te druk. Het 3861 uurwerk is dan wel weer heel mooi om te zien.

En de kenners weten waarschijnlijk al van wie dit horloge is. Tip: kijk even naar het editienummer

17 likes

Die achterkant, WOW … :heart_eyes:

1 like

Chef Fratello toch?

1 like

Correct :wink:

3 likes

Van harte nog!!!

Ik heb de mijne alweer een paar maanden en er ligt bij ACE al bijna een maand een stalen band te wachten. Morgen tijd om 'm te laten monteren. Zin an!!!

2 likes

Daar zijn ze lang mee bezig dan.
Had het setje in 2 weken.

Los daarvan, zeker de moeite waard. Welke endlinks heb je genomen?

1 like

6 likes

Nee, was zo binnen. In had geen tijd.

Ik heb de ref 1125/617. Jij toch ook?

Klopt!
Je kan bijv. ook de 560 nemen. Die gaan er iets makkelijker op, maar sluiten iets minder mooi aan.
Had zelf geen problemen met het erop zetten. Past allemaal erg netjes.

Tot nu toe iig een prima aankoop! Kortom snel ophalen en genieten.

1 like

Vandaag opgehaald. Perfecte service bij:

Her maakt ‘m echt een stuk mooier dan op leer.

Ook deze even gepast maar de bandaanzet valt net te breed voor m’n pols. In het echt veel mooier dan op de foto. (En deze zit nog in de folie). Het geel is wat minder fel geel dan vaak op de foto lijkt. Zouvan mij wel een band zonder geel sticksel aan mogen.

Ook meteen de Seiko van @Captaingingerbeardd overgenomen voor m’n zoon. Ook op maar gemaakt door Ace. Super service! :+1:

11 likes