Speedmaster Only

30 likes

Wat is dit voor bijzondere uitvoering? Ik ken deze niet, volgens mij. :slight_smile:

1 like

Simpele versie doch baar mijn mening de Speedy.
Alle andere zijn leuk voor erbij :joy:

5 likes

Mooi hoor !

1 like

Oh zie het al dit is de reduced uitvoering heeft dus een andere seconden wijzer dan de 42mm uitvoering.:+1:

Dat is op zich waar.
Ik heb zelf ook voor hesalite gekozen omdat dit echt veel mooier staat.
Nog steeds heb ik geen enkel krasje. Misschien omdat ik erg zuinig ben maar komt er een krasje dan is deze er meestal gewoon uit te poetsen. En voor 7 tientjes heb je nieuw hesalite erop.
Aan beschadigingen op saffier kan je niks meer en ze kosten veel meer.

1 like

Niks mis mee trouwens, ziet er wel toppie uit. Goed afleesbaar ook in deze mij onbekende kleur uitvoering. Wist niet dat hij ik deze kleurstelling bestaat/bestondā€¦

1 like

27 likes

Dit is een ST145-022 gemod met een dial en wijzers van een gelimiteerd model voor de Italiaanse markt (https://www.fratellowatches.com/speedmaster-albino/).

1 like

Gaaf, dank je wel. Deze kende ik inderdaad niet! Begerenswaardig.

2 likes

10 likes

Ik zit ook te gluren naar een speedy pro. Op chrono24 zie ik nieuwe modellen voor rond de 3000 gaan binnen de EU. Deze zijn wel op leer maar met een mooie Omega clasp. Ben zelf niet zoā€™n staal man dus leer is prima. Goede keus zonder origineel staal?

Nee :wink: :joy:

Jij hebt een eigen belang Robin! :grin:

1 like

Nee zou hem niet zonder stalenband kopen. Op een nieuwe Speedy is het verschil tussen leer en staal maar 100 euro. Los kost je deze band rond de 600 euro, en bij verkoopā€¦is het op staal altijd wat aantrekkelijker dan alleen op leer. Ik ben weer een staal man maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze, succes!

1 like

Voor 3k heb je ook gewoon een nieuwe op staal via een Nederlandse handelaar.

3 likes

Wie dan?

Jongen die handelt via MP en hier ook goede credits krijgt. Is reeds enkele malen eerder ook aangegeven in diverse speedy topics.

Hoe is het mogelijkā€¦

Zie PM. Bericht @Redwatches maar eens.

2 likes