Speedmasters...they come and go

:rofl::rofl::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dat heeft de bruine ook wel, zeker nu op die President-band, maar die wijzers van de Broad Arrow…ja, die had ik misschien niet moeten laten gaan🙈

1 like

Overigens de voor mij nu Ultieme Speedy.
De laatste Snoopy. :heart_eyes:
Maar die is voor list (wat ik hem waard vind) niet te krijgen. En Rolex-praktijken doe ik niet aan :cowboy_hat_face:

Heb ik sowieso een zwak voor :stuck_out_tongue:

De bruine is ook lekker.

En een echt vintage ?

1 like

Ja de BA is misschien wel de mooiste ‘gewone’ Speedy. Spijt. Spijt. Spijt

Nee geen echte vintage. Uit 2008 geloof ik. Paar jaar geproduceerd omdat de echte tropical dials zo gewild waren

Nooit moeite mee gehad. 1971 cal 861.

5 likes

Is echte vintage speedy niets bedoelde ik :stuck_out_tongue:

1 like

De ultieme is voor mij toch wel de nieuwe Ed White.

Maar aangezien ik een arme sloeber ben doe ik het maar met de standaard hesalite.

6 likes

Prachtig!:heart_eyes:

Geweldig toch! 50 jaar!

1 like

Aaaah. Ja, een echte vintage. Zijn wel de mooiste. Maar ik vind vintage wel een mijnenveld. Zeker met dat soort waardevolle horloges
Dat vind ik eigenlijk heel fijn aan die bruine. Vintage looks, zonder faux lume en toch niet zo’n oud horloge. Gewoon zeker van geen grote problemen. 1863 lekker makkelijk servicebaar uurwerk.

1 like

Er zijn veel mooie speedmasters! Wil er zelf vooralsnog maar één in mijn collectie omdat ik graag diversiteit wil (en dan liever voor iets ga wat ik dus nog niet in mijn collectie heb). Lang getwijfeld of ik voor de speedmaster 50th anniversary moest gaan omdat ik die echt heel gaaf vind. Uiteindelijk voor een “gewone” moonwatch gegaan omdat dit voor mij het meest in de buurt komt van de meest iconische Speedmaster.

4 likes

Nog steeds heel blij mee. Het Speedmaster spelletje heb ik, zeker gezien de huidige prijzen, wel even uitgespeeld. :ok_hand:

1 like

Dat herken ik. Daarom denk ik dat de huidige 3-piece een 2-piece moet worden.

De Grey Side met
of de Tokyo
of de bruine

Bedoelde je deze;

3 likes

Die is ook gaaf maar bedoelde eigenlijk die Apollo 11 50th…

4 likes

Ik kan er elke dag naar kijken (niet figuurlijk):

8 likes

Die vind ik prachtig. Naief als ik was heb ik deze weleens besteld. Ze moesten tot hun spijt meedelen dat het horloge ondanks dat het op de site stond niet meer bestelbaar was

1 like

Vind je van deze??

Staat op mijn bovenste plek voor eventueel nieuwe aankopen.

Over smaak valt niet te twisten.

7 likes

Had ik laatst bijna gekocht, iemand bood er één uit 2014 aan voor 4.5k.

De ultieme Speedy.
Nouja, iig deze band dan. :rofl::+1:
De Apollo 11 of deze, voor mij.

Ding ligt alweer 2 maanden in de kluis, denk ik. Maar deze gaat niet zomaar meer weg.:grin:

4 likes