Ultieme speedmaster… Voor mij moet het wel allemaal qua design hetzelfde zijn als het design van de orginele ‘moonwatch’.
Tja. Ik zou een vintage speedmaster doen denk ik. Als er dan nog twee bij kunnen, die Tokyo vind ik echt heel strak eruit zien. Mooie combi van die kleuren. Om het af te maken, gooi er een Snoopy in. Welja!
De Broad Arrow is voor mij de enige echt bijzonder attractieve die er bij staat. Ik vind ze absoluut niet lelijk, ze dragen best fijn en ze zijn goed voor het banden wisselen, maar eerlijk gezegd… Tja. Het is geen Sinn 356 SA II, Breitling B09 in het groen of Hanhart 417ES in 39mm.
Ik heb dus moeite om de perfecte Speedy te vinden omdat ik er weinig mee heb, de '57 broad arrow uitgezonderd.
Maar mag je een bi-compax broad arrow nog een Speedy noemen? In die zin, die hebben echt geen reet met de moonwatch te maken.
Maar kijk dan toch eens.
Nondeju. Is er toch een Speedy voor me.
Heel gaaf. En dat keramiek is geweldig, nagenoeg onkrasbaar, dus horloge blijft nieuw
Was dan wel een van de eersten, maar spotgoedkoop. Waarom niet gedaan?
Er is er één voor iedereen.
Nu ook voor de kleinere beurs…
MoonSwatch
De maat. Dezelfde verkoper had 1 week erna de GSOTM uit 2017 voor datzelfde bedrag te koop staan.
Dat had ik liever niet geweten
Troost je, dat is denk ik niet de bovengrens, deze verkoper bood heel veel voor weinig aan afgelopen maand:
Een blauwe Speedy moonphase in staal uit 2018 4.2k
A17 40th uit 2014 was 3.9k
Moonwatch hesalite 1861 3.2k
Ik was te laat voor een A11 40th die hij voor 4.3k aanbood.
Daar vind ik dan weer geen reet aan, dan koop ik liever een Seagull 1963 voor hetzelfde geld.
Lijkt me allemaal te mooi om waar te zijn (waarmee ik je niet voor leugenaar wil uitmaken)
Ik ben het erg met je eens
Vond het ook merkwaardig maar kijk maar naar deze geschiedenis;
Ja dat klopt wel. Één van de Swatch modellen is geïnspireerd op de Alaska.
Link kan pagina niet vinden. Toch te mooi om waar te zijn?
Op de FOiS vind ik de seconde chronohand erg basic.
Als ik
ooit spijt had vanwege het wegdoen van een horloge…dan is t deze wel…
Ja, het blijft altijd moeilijk, wat te houden,.wat weg te doen. Jammer genoeg (én gelukkig!!) kun je niet alles houden.
Ik begin nu juist opeens met de gedachte te spelen de Grey Side eruit te doen en verder te gaan met de Tokyo (net ff anders) en de bruine (classical Moonwatch).
Toch niets mis met dit duo?
De bruine en de Grey Side en klaar. Heb er ook best veel gehad in de loop der jaren. Heb nu alleen de Grey Side maar ben er weer over een tweede aan het nadenken…
Hahaha, ja dat blijven we doen.
Ik wil die groene Tokyo toch gaan ervaren, ik vind hem steeds mooier worden.
Het wordt dus Tokyo + bruin klaar of Tokyo +grey side klaar