Beste plan ooit. Ik heb veel 1861’s gehad, ook Tokyo2020, ook CK2998, ook Broad Arrow, en zeker 3 gewone Speedy pro’s. Allemaal verkocht, sommige met flink verlies, maar toen kocht ik vorig jaar een 3861 saffier, en het verschil is dermate, dat deze nooit meer weggaat. Superhorloge met een superuurwerk
Kan je uitleggen waar hem dat in zit voor jou?
Ik heb afgelopen weekend de hesalite en saffier 3861 met elkaar vergeleken. Had verwacht de hesalite te prefereren maar dat pakte anders uit. Ook voor mij voelde de saffier meer premium, maar vind het lastig te omschrijven waarom
Misschien moet ik dat ook eens gaan doen. Ik heb de nieuwste Speedy eigenlijk niet gezien en ben er eigenlijk altijd een beetje vanuit gegaan dat het als zijn voorloper was.
O.k. ander uurwerk, saffier, maar toch exact hetzelfde horloge. Die aanname is dus verkeerd?
Want dat had de Moonwatch toch niet! (Niet speciaal ten nadele van overigens)
Niet doen!
Ze zijn alle 3 zeer bijzonder en fantastisch mooi!
Lekker in de collectie houden zeg ik.
Dank je en in een ideale (??) wereld heb je misschien gelijk. Maar ik denk dat iedereen hier de noodzaak van (moeilijke) keuzes maken kent
Moet jij lang wachten op je GS?
Nu weg voor service maar dit is wat mij betreft de ultieme Speedmaster. Alhoewel de TV versie van deze stiekem nog mooier is,. De 176.0014… maar goed, die heb ik nog nooit om de pols gehad.
Die tropical heb ik omgehad weet ik nog Jasper. Niet wegdoen… en op leer? Complementeert de wijzerplaat vind ik. Echt een prachtig horloge met een leuk verhaal.
Dat is het zeker. Helemaal in dit geval, maar als het ECHT moet, zou ik voor de Gray Side en de Tokyo gaan.
Maar daar ben je al over uit denk ik gezien de bruine in het blauw staat.
De SpeedMaster staat ook nog op mijn lijstje. Ik klop bij je aan als het zo ver is.
Vandaag de tracking gekregen
Uiterlijk vrijdag komt hij aan…
Ja, vind ik wel. Hij is platter, valt mooier op de pols, heeft mooie details (zoals stepped dial), en bij de saffier versie zie je die witte ring veel minder. Door het saffier wordt hij wel veel makkelijker te dragen. Het bolle glas vangt alle klappen op zonder te krassen. Ideaal.
De nieuwe is ook echt zwemwaterdicht (Metas eis). Ik heb het wekenlang getest inclusief duiken, en ja hij is echt waterdicht.
Uurwerk is eindelijk supernauwkeurig, en een enorme stap vooruit.
Heeeel mooie collectie maar er is er slechts 1 die het doet!
Luister naar Archie, https://youtu.be/_cstYM0s_mE
Moonwatch, pro, hesalite 1861
Geen ander horloge met zo’n verhaal….
Hij is wel duidelijk welke het moet zijn. Heel duidelijk, maar zonder één argument🤔
Klopt, ze zijn allemaal prachtig maar er is er maar 1 die iedereen echt wil!
De saffier-versie heeft dus ook bol glas?
Voorkant wel, achter niet
Argumenten zat.
Rob noemt ze wel!
Archie niet
Die moet je sowieso negeren.
Horloges zo veel onder de gangbare prijzen verkopen op notabene een Omega-forum vind ik heel raar.
Ik denk dat er iets niet klopte. Dat account daarna weg is maakt het voor mij nog evidenter dat deze aanbiedingen te mooi om waar te zijn waren.
Yep, gelukkig zelf geen schade geleden.