Speedy tuesday 2020

Waarom zie ik hier geen posts over Speedy Tuesday 2020?

Ik was uitgenodigd om me in te schrijven op Instagram om gisteren (31/03/2020) live te volgen of te chatten met Omega via Instagram, maar ik was dit uit het oog verloren.

Wie heeft dit wel gedaan hier, heb ik iets gemist?

Heb ik wel gezien, in de daarvoor bestemde topics. :slight_smile:

Was een 1 april grap.

1 like

Op 31/03?

Was gistermiddag live op Insta om 13:30. Het begin leek wel een 1 april grap inderdaad. De sessie werd gehost door Petros Protopapas en die had nogal wat moeite met zijn Insta skills. Hij kreeg de sprekers, Raynald Aeschlimann (CEO), en natuurlijk de bedenker van SpeedyTuesday, onze eigen @rjbroer, niet toegevoegd aan de sessie. Een vermakelijke eerste 5 minuten met een paniekerige Petros. Die Raynald en Robbert Jan voortdurend smeekte ‘please say hello, just say something, so I can add you to the stream’ :joy:

Robert Jan besprak zijn geboortejaar (1977) Speedmaster (145.022) die hij ooit BNIB heeft kunnen bemachtigen vanuit Colombia, door middel van een leuke ruil met iemand die op zoek was naar een Ultraman.

Raynald besprak zijn Schumacher Speedmaster. En liet als leuke gimmick nog een aantal design samples zien van de dials voor deze uitgave van de Speedmaster Racing.

Geen nieuws verder. Robert Jan bevestigde in ieder geval dat er dit jaar geen SpeedyTuesday 3 komt.

3 likes

Keurige samenvatting! Ook nog een toelichting hoe de Apollo - Soyuz versie van de Speedmaster tot stand is gekomen. Prima initiatief zo’n SpeedyTuesday Light.

Ben ik nou de enige die helemaal Speedmaster dinsdag moe is?

2 likes