Wat viel er tegen aan de Traska als ik vragen mag?
Spijt:
M’n Datejust 116234. Te goedkoop verkocht hier op het forum (de koper van harte gegund overigens ).
Geen spijt:
M’n Datejust 116234. Te veel bling voor mij. Ben meer van de tool-watches waar een krasje op mag komen. Het horloge werd uiteindelijk een safe-queen.
Ik vond de overal “feel” van het horloge een beetje cheap-ish het gewicht en de kwaliteit van de band daarnaast de wijzerplaat te saai. De vervorming van de numerals door het glas vond ik dan wel weer tof. Was er gewoon snel op uitgekeken. Prijs kwaliteit zou ik zeggen koop liever een Seiko of je koopt 'm ergens tweedehands …
Geen spijt.
Spijt omdat hij achteraf best ok is
Spijt:
De Seamaster is een topper en alleskunner. Daarnaast is dit model redelijk vintage en onder de radar.
Geen spijt:
Slechte kwaliteit, te groot, ranmelt
Geinig maar je epileert al je polsharen. Verder droeg ik m nauwelijks.
De rode variant is leuker!
Niet echt spijt, maar jammer dat ik het geld toen niet had in 2010.
IK hed net een Breitling Superocean overgenomen en een paar weken later kreeg ik een Rolex Sub 2-liner 14060 aangeboden voor een spotprijs (wat andere prijzen toendertijd betreft). Kon het op dat moment niet bij elkaar krijgen.
Geen spijt van de keuze om verschillende horloges te verkopen om in 2013 de Longines legend diver te kunnen kopen. Zonder datum en die maken ze niet meer. Ik had toen de laatste op voorraad in Den Haag.
Ik heb eigenlijk van de vele horloges die in inmiddels gehad heb van de verkoop van twee horloges spijt en dit om verschillende redenen.
Deze heb ik in 2010 verkocht nadat er bij ons was ingebroken, spijt omdat ik zie wat voor een absurde bedragen er voor gevraagd worden.
En deze omdat ik het nog altijd een mooi horloge vindt, heb nog gezocht om hem weer te kunnen kopen maar is tot op heden niet gelukt.
De Aerospace! 100% haat/liefde hier…
Heb ik er eentje, verkoop ik hem weer.
Heb ik er geen, koop ik hem weer als de prijs goed is.
Ik geloof dat ik er 7-8 versleten/geflipperd heb😂
Haha, herkenbaar hoor! ik heb er pas 2 gehad, maar ik vind die tuxedo dial zo gaaf. Lekker piepen met die minute repeater… ik heb ze beide weggedaan omdat ik de secondewijzer miste?? Ja, noem me gek. Ik had wel de tijd digitaal aan staan zodat er nog iets “gebeurde” op de wijzerplaat als je keek, maar toch.
We zijn gek…
(En toch als ik een toffe avantage tuxedo zie koop ik hem misschien wel weer😂)
Leuk topic.
Spijt;
Rolex GMT Batman. Blijft toch wel een gaaf horloge met die blauw zwarte bezel.
Weg gedaan omdat er weer wat nieuws aankwam en ik deze het minste droeg.
Komt nog wel een keertje terug denk ik.
Geen spijt;
IWC Portegieser 7 days automaat
Met veel plezier gedragen destijds maar de laatste jaren niet meer. Draag bijna geen pakken meer en vond hem toch wat saai. Zeker tussen de inmiddels andere aangeschafte horloges.
Spijt, de Tektitke van Crepas, ‘enorm’ gaaf ding en ‘built to last’. Ik zie ze ook nauwelijks in omloop helaas.
Geen spijt, een Oris waarvan ik niet eens meer weet hoe hij heet, dat onderstreept dat ik geen spijt heb dat ik deze heb laten gaan.
Heel veel spijt! En niet zozeer vanwege de waarde stijging. Maar gewoon omdat dit de mooiste Speedy is
Geen spijt. Omdat 45.5mm veel te groot is voor mij. De 42mm versie komt nog wel een keer terug in de collectie
Geen spijt:
Ik wil echt zo graag een ‘field watch’ en deze leek me perfect heel bewust met quartz gekozen, maar echt 0,0 klik mee
Spijt:
Ik blijf toch wel een zwak houden voor Panerai, en achteraf was deze met zijn 40mm en blauwe plaat eigenlijk gewoon een pracht exemplaar…
Leuk om te zien, 99,99% van de mensen zien 0 verschil tussen de horloges. Maar de horloge “gekken” begrijpen helemaal waarom je de ene mist en de andere niet
Van alles wat ik heb ben ik super tevreden en dan voor de volle 100 %
Echter wel 100% spijt van de Ingersoll.
Gekocht begin januari 2023 moest al schudden na het verzetten en na het opwinden.
Dat was normaal zei de verkoper, de veer zou verkleeft zitten, Langzaam wiegen dan doet hij het weer.
Nieuwe plexi laten monteren en nieuw bandje erop en dan stopt hij ermee en vertikt die het.
Het bandje wat er al op zat was na drie dagen dragen kapot gegaan.
Dus nu toch echt dikke spijt van de aankoop…
Ingersoll
Plaatje voor de sfeer want lopen doet tie niet meer
Tja dan sloop je het gewoon om te leren