Hebbu dat ook wel eens? Een horloge dat je never nooit had moeten verkopen? Ik heb/had er een paar, maar deze doet nog een beetje zeer
5513 Maxi dial.
Hebbu dat ook wel eens? Een horloge dat je never nooit had moeten verkopen? Ik heb/had er een paar, maar deze doet nog een beetje zeer
5513 Maxi dial.
Nee. Nog nooit spijt gehad van iets verkopen.
Maar ja kan me er bij deze wel iets bij voorstellen.
En gewoon een mooie terugkopen?
Kan ik me iets bij voorstellen; was een mooie!!!
Daar kan ik wel inkomen ja. Wat een prachtig exemplaarâŠ
Misschien dat de reden van verkoop wat soelaas biedt?
Ach, daar heb ik er ook een paar van, onder andere een Heuer 2446 met cal. 72 en een Speedmaster 105.065 als ik het referentienummer nog goed herinner. Enne Horlogeopa aka Hans, meer dan hartelijk welkom terug op het HF. Ik heb jouw spitsvondige bijdragen gemist! O ja, ik kocht > 10 jaar geleden een Broad Arrow met witte wijzerplaat en blauwe wijzers van je. Je bracht bij mij thuis. Hopelijk weet je nog wie ik ben.
Groeten, Tony
Geen spijt van een verkoop ( nog nooit iets verkocht op horloge gebied ) maar wel vaan deze aankoop. Het is een fraai horloge alleen de wijzerplaat is beschadigd en ik heb er zeker te veel voor betaald.
Niet terug rekenen in misgelopen flessen wijnâŠ
Maaruh is âhanscpâ verdwenen?
âGewoonâ Denk dat hij nu 5x zoveel zou moeten kostenâŠ
Ja, die zit in een gesloten inrichting
Spijt van verkopen heb ik nog niet, spijt van het niet kopen wel⊠laatst nog een hele nette jaren â30 Tissot tank model laten lopen voor 100 euro
Zeker! Was trouwens ook een mooi horloge
Tot nu toe nog niet, maar in dit geval kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Eh. Dan is het al lang geleden zegâŠ
En nog steeds spijt spijt spijtâŠ
Hop. âGewoonâ terugkopen. Over enkele jaren heb je spijt dat je hem nu niet hebt gekocht.
Herkenbaar, op het moment dat ik het horloge verkocht geen spijt maar als ik nu zien wat hij kost om hem terug te kopen zeker spijt.
Heb in 2010 een Rolex GMT uit 2005 verkocht, vragen nu gewoon meer dat het dubbele voor zoân horloge.
Brengt het geld op de bank niet op.
Tsja, achteraf spijt van verkoop van een Glycine, ik was er jaren geleden op uitgekeken, maar de eenvoud van de wijzerplaat is toch wel een voorbeeld van 'minder is meerâ
Ik had er zelfs geen foto meer van, dus een plaatje van het net
Wellicht wat flauw maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn aankopen altijd erg goed overweeg. De horloges die ik bezit hebben allemaal een verhaal of een reden van aankoop.
Als ik dan een horloge eenmaal heb kan ik er eigenlijk ook geen afstand van doen heb nog nooit een horloge verkocht, wellicht in de toekomst maar dat lijkt me sterk. Als ik iets nieuws wil zit er niks anders op dan te sparen
Ja, en ook al twee maal een horloge terug gekocht
Ik heb het geluk gehad dat ik de meeste horloges waarbij ik spijt voelde als ik aan de verkoop dacht later weer terug kon kopen.
Tegenwoordig stel ik me voor ik iets verkoop wel de vraag: als ik het zou willen, kan ik hem dan terugkopen?
Spijt is een groot woord omdat deze toen wegging om uiteindelijk, een speedmaster te kopen. Die is er toen ook gekomen en inmiddels weer weg. Zou hem daarom wel graag weer in de collectie gehad hebben:
Mvg. Bertjan