Ik heb wel spijt van de verkoop van deze…
Blijft toch wel de mooiste duiker naar mijn mening.
Ik had naar @hondersotto moeten luisteren en deze met zijn unieke verkleuring nooit weg moeten doen (aan de andere kant ook weer iets moois voor terug gekomen)
Heb tot nu toe meer spijt gehad van al mijn eerdere (flut) aankopen als beginnend liefhebber. Daar had ik zeker een hele mooie van kunnen kopen. Inmiddels daar wat van verkocht/ ingeruild.
Sta nu wel voor andere verkopen die wat pijn gaan doen om plaats te maken voor iets wat ik graag wil hebben. Zo hoort dat ook te gaan denk ik. Ga naar minder maar mooiere, duurdere horloges toe die dan ook de draagtijd krijgen die ze verdienen. Maar die Rolex opa…auw!
Als we alles van tevoren wisten hè?
Is ook echt een toppertje!
‘Gewoon’ terugkopen!
Jaja…
Ik heb hem destijds goed verkocht. Ze zijn ze fors aan de prijs sinds ze uit productie zijn gegaan. Ik heb altijd wat moeite zo’n premium te betalen.
Maar ik geef toe, ik heb wat rondgeneusd al.
Alleen spijt dat ik sommige horloges niet jaren later heb verkocht toen ze veel meer waard waren.
Van 1 verkoop echt spijt en dat is ook de 116600. Nu terugkopen voor heel wat centjes meer dan ik gebeurt heb vind ik lastig.
Begrijpelijk. Zelfs terwijl ik hem voor de productiestop heb gekocht en na de productiestop heb verkocht. Hij is gewoon erg duur nu. Maar ja, wel de mooiste duiker…maxi dial en ceramische bezel, maar in de ‘old school’ kast…perfect wat mij betreft.
Ik verkoop niet zo vaak horloges en al helemaal niet om er andere aankopen mee te financieren. Die paar verkopen waren weloverwogen besluiten en ik heb geen reden om daar nu spijt over te hebben.
Net als @JimSoul wel eens een beetje spijt gehad van het niet kopen van een horloge omdat ik op dat moment al net een hoop aankopen gedaan had.
Ja @tompj en @eddegroot en nog 2 mensen waarvan ik weet dat ze er toch stiekem (weer) naar kijken, ik verwacht zelf niet dat ze goedkoper worden.
Alle argumenten zijn er om in waarde te (nog verder) stijgen. Dus beter nu kopen dan wachten.
Voor mij was dat ook de reden om hem vorig jaar als nog te kopen.
Net voordat hij uit productie ging heb ik getwijfeld, niet gedaan, en direct na basel gingen ze sky high, wie had nou die productiestop zien aankomen
en nee ik koop nu geen BATMAN of Hulk of zelfs explorer II omdat die ook uit productie gaan. Blijf wel verzamelaar van horloges die ik ook echt mooi vind .
Deze Omega constellation f300hz, zou ik nog wel in de collectie gehad willen hebben😏.
Enkel mijn SKX779. Hoewel ik vrijwel zeker weet dat die hoe dan ook een keer aan mijn opruimbuien ten prooi was gevallen.
Die is ook mooi! ️:beers: die kleuren zijn zooooo gaaf!
maar ik vind hem voor mij (kast) niet mooi genoeg!
Hier nog wat plaatjes van z’n familieleden… Zodat je de looks van de BB niet vergeten zult !
Die van mij blijven lekker in de collectie. De zilveren dial sowieso en de zwarte waarschijnlijk ook, al is er een kansje dat die het nest toch gaat verlaten. Aan de andere kant, kijkend naar de naam van dit topic: misschien toch maar beter van niet !!
Cheers
Otto
Dat zal de werkelijke reden voor spijt zijn…
‘Achteraf’ is mooi wonen zeggen wij altijd
Ken de uitdrukking idd, maar letterlijk is achteraf helemaal niet fijn wonen.
M’n eerste Rolex, een 14060M uit 2010 en
ik weet waar hij is maar hij is niet te koop.
Ach, het verleden is goed voor mooie herinneringen en om van te leren voor de toekomst. Nadien zijn er voldoende andere mooie horloges de revue gepasseerd en nog steeds trouwens, geen klagen hier.
Het aspect waardevermeerdering dus mis gelopen maar ervaring en afwisseling voor terug gekregen.
met de foto’s die je hebt ingestuurd snap ik Heel Goed dat je spijt hebt dat je dit horloge hebt weggedaan!