Daarom verkoop ik nooit iets…
Het gaat hier vooral over het geld volgens mij.
Niet waarom iemand spijt had. Horloge van je opa of vader. Je trouwdag horloge die je verkocht na de scheiding. Het geld dat je nodig had om iemand te helpen en daarom verkocht . Nee puur omdat het nu duurder is om terug te kopen is het jammer dat het verkocht is, of je nu meer had kunnen verdienen.
Maar ik vind de verhalen leuker dan de bedragen .
Als ik hem morgen terug kan kopen, dan doe ik dat, incl. de waardevermeerdering.
Sommige emoties mogen geld kosten…
Geen spijt van horloges die ik heb verkocht.
Ik heb nooit iets bijzonders gehad en zou dus alles terug kunnen kopen.
Ligt het aan mijn (selectieve) waarneming of hebben vooral de Rolex fans hier last van het fenomeen ‘spijt’??
Zielig hoor voor al die (ex-)Submariner eigenaren…
“Uiteindelijk wil je toch een Rolex.”
Vermoed van wel
Spijt van verkoop van je E250 Seiko is relatief makkelijk weer op te lossen.
Mijn SD ong 2jr geleden verkocht en als ik deze nu weer wil terugkopen moet ik zo’n E3k extra wegleggen
Dus ja…wel wat spijt nu.
Its all about the money
Moraal van dit verhaal: koop geen Rolex want vroeg of laat draait dat uit op spijt.
Bij deze Rolex spijtoptanten bekruipt mij meer het gevoel dat de spijt in het verkoopmoment zit dan in het gemis van het horloge
Geen spijt vanwege de verkoop maar spijt dat ik hem weg heb gegooid…
Echt jaren om de pols gehad in mijn tienerjaren, plastic begon gewoon af te brokkelen en toen het bandje brak, heb ik hem weggegooid…
Nooit moeten doen, telkens als ik hem ergens zo dan denk ik er weer aan.
Wil hem nl heel graag terug maar vind hem nu echt te duur
Een deel van de foto hoop ik
De rest ga ik jullie niet mee vermoeien
Je kunt spijt hebben van een horloge kopen (1x JlC master compressor)
Of spijt hebben van een horloge verkopen (paar keer)
Maar het is altijd beter spijt te hebben van de dingen die je gedaan hebt, in plaats van dingen die je niet gedaan hebt