Spijt Spijt Spijt :-)

Had de uitvoering met de dunne wijzer. Gegeven aan iemand ooit bij aankoop van zijn horloge. :slight_smile:

Spijt van deze. Was een prachtig horloge. Sorry dat Photobucket niet meer deugt :slight_smile:

2 likes

Ja ik herken de spijt van een verkocht horloge. Maar -sorry- ik kan er om emotionele reden niet over schrijven.:cry:

1 like

Ik vind dat je geen spijt hoeft te hebben. Ongetwijfeld was het op dat moment een juiste beslissing. Wat geweest is, is geweest. Gedane zaken nemen geen keer. Terugkijken en treuren heeft geen zin. Je moet vooruit kijken.

2 likes

Zeven horloges gekocht, drie verkocht.
Van geen enkele verkoop spijt gehad.

PijnlijkšŸ˜”

Was ook echt een hƩƩl mooie!
Staat nog op een onduidelijke foto van een hapje en een drankje in Amersfoort (2008)…

AFOORT20062008006

…met aan weerszijde mijn ouwe zooi. :sunglasses:
Beiden ook weg, geen spijt van. Wel jammer.

4 likes

Als ik ergens spijt van heb dan is wel van deze 3, weggedaan in de tijd voordat de SM markt explodeerde…

ST105.003-65

ST105.012-65 Transitional

ST-105.012-66 Gekocht van USAF piloot

10 likes

Als ik ergens spijt van heb, dan is dat van het feit dat ik niet ƩƩn van deze drie was…

1 like

Zeker herkenbaar.

Vorig jaar hier een horloge verkocht, daar toch spijt van gehad. De koper benaderd met de vraag of hij geĆÆnteresseerd zou zijn in een deal weer terug. In eerste instantie ā€˜ja’ later toch ā€˜nee’. Das balen, maar niets aan te doen.

De volgende keer bedenk ik me wel 3 keer…

Onder andere van deze spijt.

1 like

Ik moet hem eerst weer eens voorbij zien komen om eventuele spijt te kunnen hebben maar zowel mijn Zentra als mijn Seiko Sportsmatic heb ik sinds de verkoop hier op HF niet meer gezien.

Die heb ik ook wel een

1 like

Ik kijk nog wel eens met spijt terug op het aankopen van dit horloge voor de listprijs bij een AD. Een beetje research had me €2500 kunnen besparen en dat had meteen weer een mooie bodem gelegd in mijn budget. Ik draag hem ook niet heel vaak dus ik vind het vooral zonde.

4 likes

Na het lezen van dit mooie artikel is voor mij de conclusie: mocht ik ooit een rolex kopen (explorer) dan gaat hij nooit meer weg en blijf ik er gewoon van genieten.
Bb

2 likes

Pcies

Spijt hoort bij de hobby ben ik bang. Ik heb maar een pols en kon gewoon niet alles houden. Maar hier een paar spijtjes:

2 likes

Spijt van deze verkoop…

Spijt van deze aankoop…

Een paar?!. Een paar?! Das toch wel een hele dag janken wat daar weg is gedaan! :joy:

Spijt dat ik niet veel vroeger met deze hobby ben begonnen…:persevere:

5 likes