Spijt..

Op vakantie met een Suunto horloge om vertrokken. In verband met wandelen en niet verdwalen leek me dat voldoende.
Ik heb dit keer dus geen ‘echt’ horloge meegenomen vraag me niet waarom. Maar ik mis mijn uurwerkjes en had een gesprek met een medecamperaar die een mooie Meistersinger droeg en had een slap gesprekje, (terwijl ik die dikke zwarte rubberen knol omhad)

Herkenbare situatie?

13 likes

Niet herkenbaar.

Maar is daar geen winkel in de buurt met echte horloges? Mooie kans voor een NA. :ok_hand:

7 likes

Neen. Op vakantie ben ik daar niet mee bezig :man_shrugging:t2:

2 likes

Nee!

Sorry, het beste vermaak is … Afijn.

Dat moet toch ongelofelijk kut balen zijn! Je kan geen serieus ‘horlogegesprek’ met je medecamperaar (is dit een woord?) aangaan met zo’n “dikke zwarte rubberen knol” om nee. Je wilt wel een beetje serieus genomen worden toch? Ach man, dit gaat je je hele vakantie opspelen. Komt niet meer goed. Tenzij … Juwelier in de buurt? :wink:

Ik leef met je mee. :v:

4 likes

Ik wil op vakantie altijd een horloge om dat mij verblijdt, in casu wordt het vaak een tudor oyster handwinder 34mm op leren strap. Met aankomende vakanties op locaties met ook stranden heerst twijfel, maar alsnog datzelfde horloge mee of toch de g-shock? In een ander land geniet je toch net zo veel van het nodeloos vaak staren naar een geliefd horloge?

4 likes

Ik heb een iPhone om niet te verdwalen en … hij geeft ook de tijd aan :roll_eyes:

5 likes

Op vakantie altijd in ieder geval een van m’n favoriete duikers om. Wel altijd maar één horloge.

2 likes

Zou mij niet gebeuren. Maar snap je wel.

2 likes

Op vakantie maak je de beste herinneringen. Ik neem dan ook altijd het mooiste horloge mee. Want ik kan daar ook sterven. Theoretisch dan…

En genieten doe ik dan het liefst met een mooi horloge om. Krassen. Zand. Zon. Zee. Heerlijk!

Misschien wel handig om te vermelden dat ik geen horloges van boven de 600 euro heb. En er zuinig op ben. En zwemmend in de zee hoef je nooit te weten hoe laat het is en anders graag een treffend voorbeeld van het tegendeel.

6 likes

De topics beginnen haast lachwekkend te worden.

19 likes

Mwaah ik herken het wel; zit ik ergens op een boulevard the “shinen” :face_with_raised_eyebrow: met de vakantie-SKX009 om de pols terwijl alles wat blinkt en écht mooi is thuis ligt… :roll_eyes:

Voordeel is dan weer wel dat je zorgeloos vakantie kan vieren; niemand gaat je overvallen om die knol en een paar krassen meer of minder gaat de vakantie óók niet verpesten! :sunglasses:

3 likes

Neen. Draag altijd mijn ‘echte’ horloge en neem evt. een (extra) sporthorloge mee. Oh enne een gesprek met een medecamperaar herken ik ook niet, wel tref ik wel eens andere op vakantie zijnde mensen in de lobby van een of ander hotel…

6 likes

Dan maar niet naar het strand, mijn mooiste 2 horloges gaan gewoon mee, hoe dan ook!

2 likes

Ik zou echt nooit op vakantie gaan zonder minimaal twee horloges. 1 om te raggen en 1 om 's avonds mee over de boulevard te flaneren. Risico om zonder vrouw of kinderen te vertrekken is bij mij groter :joy:

17 likes

Nou en of ik het herken. Zelf ook zo’n plastic knol gekocht. Military uitvoering hetgeen betekent donker display. Leek mij wel handig in the bush. Kompas, hoogte meter, barometer, laat de overleving maar komen. Praktijk was het wat weerbarstiger. Kompas moest regelmatig gekalibreerd worden en de barometer was verre van betrouwbaar. Tot overmaat van ramp was het donkere scherm nauwelijks nog afleesbaar als de zon onder was. Spijt dus. Uiteindelijk gewoon kaart en kompas, neus in de lucht voor het weer en een lekkere dikke mechanische Boctok voor de tijd. Suuntoo ligt nog in de kast. Als er liefhebbers zijn, hij is te koop.

4 likes

Ik leef heel erg met je mee…

image

17 likes

Best verkooppraatje zo! Alleen de bezorgkosten voldoende? 🥳😂

9 likes

nope…

1 like

Hoezo “haast” ?

4 likes

Eh nee …. hier op (actieve) vakantie altijd een G-Shock / Suunto / Garmin …. zonder dat ik mijn ‘echte’ :thinking:horloges daarom mis …

1 like