Spijt..

Neem altijd maar 1 horloge mee op vakantie. Moet wel een exemplaar zijn waar een evt krasje op mag komen en op staal. Welke het dan exact is, is van ondergeschikt belang. Hoeft dus ook niet mijn goedkoopste horloge te zijn.

op vakantie toch altijd minstens 2 tot 3 horloges bij me, waaronder bijna altijd een U-Boat die ik enkel op vakantie draag. Past uitstekend bij m’n toeristenoutfit :slight_smile:

1 like

Waarom heb je in hemelsnaam nog een horloge? :grinning:

1 like

Kijk dat vind ik nu een goed idee!

1 like

Laatste vakantie had ik 3 horloges mee. Geen spijt, nooit verdwaald, heerlijk gewandeld ook.

1 like

Geen issue hier, omdat ik me niet druk maak om het horloge wat ik draag (varieert toch tussen een kleine Seiko tot een blok rubber met staal in de vorm van een Frogman), en op vakantie ga ik niet.

Nee. Ik heb de afgelopen twintig jaar altijd wel een horloge om gehad. Plaarsbepaling doe ik met de telefoon, of door te vragen. Als ik al niet weet waar ik ben, want het komt niet vaak voor dat ik verdwaal.

Daarbuiten zou ik dood nog niet in een camper, caravan, tent of camping gevonden willen worden. Herkenbaar zal het dus nooit worden ook. :grinning:

Even een plaatje. Of twee.

Omdat dat moet kunnen, op vakantie, vanuit het hotel. :hugs:

7 likes

Volledig mee oneens, vakantie is voor mij juist even ontspannen van de horloge gekte. Eens effe een weekje zonder: “wow, is dat een echte …? En” kan je me wat meer over de historie vertellen van dat merk? " om gek van te worden!

Doe mij voor op vakantie maar lekker een casiotje en wanneer iemand er naar vraagt zeg ik: " geen idee ouwe is gewoon van de kijkshop"

Dat is pas ontspannen

4 likes

Vragen ze wel eens of het een echte Casio is dan? :smirk:

3 likes

Als ze het vragen haal ik onverschillig mijn schouders op, “hij geeft de tijd aan dus boeiuh”

1 like

Ik heb niet altijd bereik met een telefoon tijdens het wandelen in de bergen. En als ik bereik heb en je bent verdwaald, dan is de batterij bijna leeg. Dus, begrijp helemaal dat je dan voor een Suunto kiest.

1 like

Er zit gewoon een knopje op om het display op te laten lichten. Dan is hij goed af te lezen in het donker. :face_with_raised_eyebrow:

Sshhtt, niet zeggen. Heb de deal bijna rond voor 2 tientjes.

2 likes

Nee, er gaat een

mee.

Daar heeft een horloge geen invloed op.

13 likes

GSM met horlogefotoos kan helpen… Och gewoon genieten. Als je alles mee moet nemen dat je “hebt” is het geen vakantie!!

1 like

Leef met je mee.
Gewoon een Sunto of Garmin als het exht moet
En voor de rest een liefhebberij horloge.
De Rus hieronder kost minder dan 1/5 van mijn Garmin.
En bij duiken of snorkelen hoort een duikhorloge …

9 likes

Ik heb speciaal een vakantiehorloge gekocht, met GMT uiteraard.
Blijkt het een nep-GMT te zijn, waarbij de 12-uurs wijzer-tijd herhaald wordt door de GMT-hand in combinatie met een niet draaibare 24-uurs bezel😡
Dus weer een GMT gekocht, mooie dressdiver met binnenboordbezel, geinig klokkie, uiteraard quartz. Deze heeft wel een echte GMT…

My First Miskoop

…en het blijvertje, voorlopig

2 likes

Niet meer doen!
Horloges gewoon meenemen. Zijn ze ook veilig.

1 like

Precies. Onbezorgd genieten.

Ik nu bv n cheap ass horloge v n paar euro’s om. Des te makkelijker dump ik die ergens, wanneer ik n horloge weer terug mee neem. In dit geval waarschijnlijk n Fiffer.

2 likes

Los van forumleden en mijn moeder (eh jie noe weer 'n nieuw 'orloge? Da’s toh vee te dier, m’n knecht?) heb ik echt nog nooit gesprekken over mijn horloges gehad. Noch thuis, noch op vakantie. Dus die “gekte” bestaat in mijn wereld überhaupt niet.

Ik ben het er wel van harte mee eens dat dat ontspannen is. :hugs::+1:

9 likes