Spijt?

Dat snap ik… :heart_eyes:

1 like

Dat was de anti reflectie coating die had ik er dan afgehaald. Maar er komt vast wel weer iets anders leuks voorbij.

2 likes

Ja dat is zo’n model. Ben er nog steeds naar op zoek.

1 like

Spijt had ik gister.
Mooi horloge gezien, in de auto even over nadenken en bij savonds een bod uitgebracht.

Blijkt de verkoper 5 minuten daarvoor overeenstemming te hebben bereikt met een koper…tegen een lager bod dan de mijne! :see_no_evil::sob:

Achja, even huilen in een hoekje, bakkie koffie en door naar een volgend mooi horloge.

2 likes

Die is erg dubbel.
Wij nemen bijna nooit risico’s bij twijfel opschalen en naar een groot ziekenhuis of de heli erbij.
Zit erin geramd.

Maatje vloog vroeger F16’s.
Die lui leren schakelen op hoog niveau.
Maak je een fout niet op dwalen de verkeerde keuzes. Daar kan je op dat moment niets meer aan veranderen. Gewoon evalueren en door. En de volgende keer niet weer die fout maken.
Die heb ik wel onthouden.

3 likes

Tsja, de verkoop van deze dan wel. Niet enorm veel spijt maar deze kon werkelijk bij alles gedragen worden.

1 like

Maar die heeft best lang te koop gestaan voor een Omega, dus “net gemist” klinkt een beetje merkwaardig :wink:

1 like

Yep!

1 like

Zie mijn opmerkingen hierboven :point_up_2:t2:

Gelijk maar weer een up gegeven in het gezocht topic😄

1 like

Spijt niet van te lang nadenken. Meestal baal ik wel als verkopers binnen enkele minuten of uren een horloge verkocht hebben wat ik wel wilde hebben. Op mijn werk ben ik uit principe niet met HF bezig en ‘s avonds ga ik ook niet het forum elke 2 minuten bekijken of er iets interessants bijgekomen is.

1 like

Nee nooit gehad.

Als ik te lang heb gewacht en hij is weg, dan had het zo moeten zijn.

Als ik hem echt graag had gewild dan was er geen twijfel :+1:t2:

1 like

Was idd ook nog een reden voor twijfel, deze Omega valt beslist niet in de categorie ‘courant’

Bovendien is het zo dat, indien je niet doelgericht zoekt maar gewoon iets tegen komt, het horloge al langer wordt aangeboden maar jij het gewoon nog niet gezien had.

Gezien jouw horloge collectie verkeer je wellicht in een wat luxere positie om makkelijker en sneller te kunnen schieten of niet. De meesten alhier zullen de aanschafkosten wat zwaarder moeten/willen meewegen in het twijfeltraject. :wink:

1 like

Haha valt wel mee hoor.

Het is meer dat het bij Rolex zo is dat je nagenoeg geen verlies lijdt dus ik wat sneller durf aan te schaffen.

1000 of 5000 blijft echt een bak met geld.

1 like

Deze was net voor mijn neus weggekaapt. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Snap ik, maar dan moet je die 5 of eerder 10 wel ‘ff’ kunnen inzetten!

Sja, zelfs met een Rolex kan het geld zo weg zijn. Weggegrist van je pols, kapot gevallen of anderszins van jou onttrokken zijn.

1 like

Spijt vanwege te lang twijfelen, niet.
Ik ben van de snelle (en vaak foute) beslissingen.

Ik merk inderdaad vaak in het blauwe deel en op MP dat potentiële kopers blijven dralen totdat het te laat is. Al zo vaak als reactie op Gereserveerd en OHPF bericht gekregen “als het niet doorgaat, wil ik hem wel”. En dat gebeurt maar zelden, dat ‘t niet doorgaat.

Dus blijf ik mijn foutgevoelige strategie nog maar volhouden.

Op MP als koper weleens een bod gedaan op een Tissot Heritage, en dat werd geaccepteerd. Toen zag ik pas dat het een ander model was dan het model dat ik zocht en excuseerde mij de verkoper. Die verder niet moeilijk deed. Pas later had ik door, dat het aangeboden model eigenlijk nog veel interessanter was dan wat ik zocht. Was toen verkocht natuurlijk.

2 likes

zo kan het leven zelf ook zo weg zijn.

beetje pessimistische blik vind je niet?

1 like