Haha - Sorry lach je niet uit- maar die les heb ik inderdaad al eens geleerd.
Sinds dien als ik iets zoek, altijd trekker direct overhalen. ️
Haha - Sorry lach je niet uit- maar die les heb ik inderdaad al eens geleerd.
Sinds dien als ik iets zoek, altijd trekker direct overhalen. ️
Nee hoor, ik ben me bewust dat het een gebruiksartikel is met een hoog “die wil ik ook wel hebben”-gehalte.
ik ook , daarom goed verzekerd.
Ik ben drie maanden in een gesloten inrichting opgesloten om van HF af te komen. Werd ik vrijgelaten, ging ik regelrecht weer terug naar m’n verslaving… Het houdt niet op!
Geen dank en zien graag een uitgebreide NA verschijnen, want trend juwelier heeft er nog een paar op voorraad.
tot hiertoe heb ik wat ik wilde (van horloges toch) gewoon aangekocht, nieuw of tweedehands (veilingen)
dus als ik wat zag en ik vond hem mooi dan ging ik er gewoon voor
spijt? ja van 1 a 2 die ik dus aangekocht heb en later toch niet zo “verliefd” op bleek te zijn
kan ook gebeuren niet?
maar die heb ik dan inmiddels weg gegeven
Bloedmooie Seamaster 300 uit 1967. Het leek allemaal te mooi en toen ik eindelijk klaar was met checken was het horloge weg.
Volgens mij heeft deze heeeel lang te koop gestaan toch?
Maar dat wil niet zeggen dat ik m al heeeel lang zag staan opa! Zie mijn reacties hierboven
Jup, een Tudor sub voordat ook die dingen enorm in prijs gingen stijgen
Ja, deze is prachtig, ik zag hem ook voorbijkomen in die fraaie verpakking, maar koos voor m’n mooie Oris Complication. Je kunt niet alles hebben😀!
Tja, complete gekte met die prijzen, vraag mij af wanneer (niet of) dat weer zal omdraaien…
Met die afschuwelijk mooie Oris kun je wel een tijdje toe!
Jazeker, dank je wel😁!
Nergens spijt van op horloge gebied, alles is opnieuw te kopen. Soms wat moeilijker of duurder maar ok. Spijt moet je hebben als je niet geleefd hebt.
Ik gok ook niet dat ts het had over geest verdrukkende spijt, het soort van een leven niet geleefd
Haha van het missen van die baalde ik ook. Maar niet ontzettend.
Niet getreurd, het is maar beter zo.
Ik vind het een lelijk ding.
Laat dit uw troost zijn
Ehh… idd, dat dan weer niet
Pff, op dit prachtige forum is de redding altijd nabij!