Sporten met je dikke klatser om

De opbergkastjes hier ook. En dan nog noemen ze het een kluisje,

Hoewel ik geen dikke klatser draag, houd ik hem wel om tijdens het sporten :grin:

1 like

Ja inderdaad, het hangt van de sport af natuurlijk. Tennis, boksen en andere ā€˜hardereā€™ sporten zijn natuurlijk ook niet goed voor een horloge en zelfs niet fijn voor je pols. Ik beweeg slechts wat kiloā€™s van hier naar daar :slight_smile:

1 like

Hoppa :grin:

1 like

Sumo 24/7

4 likes

Wil ā€˜m niet af doen, ga daarom dus niet sporten :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Autosport, duiksport, er gaan een heleboel sporten goed samen, maar ik draag nooit een horloge in de sportschool. Ik ben bang dat ik m sowieso per ongeluk tegen een rek oid zou klatsen. Ik wil ook geen magnesium vermengd met zweet tussen de schakels.

Los daarvan associeer ik het met het type gasten dat 3 uur in de sportschool rondhangt, letterlijk, al dan niet in groepjes, waarbij het leeuwendeel van de tijd zittend en op de telefoon kijkend wordt doorgebracht. Maar hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Mij is altijd geleerd, leave your ego at the door, en daar hoort uiterlijk vertoon ook bij.

1 like

Helder! Gelukkig ben ik niet zoā€™n type sportschoolganger maar ik erger mij er wel aan. Vanmorgen zat ik ook weer in de sportschool en er zat een type de hele tijd op de telefoon te kijken en de apparaten nodeloos bezet te houden. Erg vervelend

Een keer met de black bay om gegymd, vergeten af te doen, liever omhouden dan uit kluisje gejatā€¦of vergeten dat er een horloge in de tas zit en dat het op de tegels uit de kluis op de grond valt, eens gehad met een nixon horlogeā€¦een ongelukje dat me vreemd genoeg bracht bij het kennismaken van de horlogeliefhebberij.

2 likes

Mn UX (Op rubber band) hou ik om. Een Pam ofzo gaat in het kluisje.

1 like

Yep, gewoon met horloge om. Geen last van, en alleen bij bepaalde oefeningen leg ik hem even opzij.
Altijd staal, altijd duikers, kunnen wel wat hebben.
En jarenlang in de fitness gewerkt, gewoon met horloge. En nee, geen gshock :persevere:

3 likes

Ik vind t nogal knullig. Zeker als je in een sportschool rondloopt en het horloge geen functies heeft die het sporten begeleiden(hartslag ed). Kan stuk, zit niet lekker en/of belemmert de beweging.

1 like

Bijna 10 jaar fulltime mee les gegeven, nooit enig probleem. Is ook gewenning denk ik.

3 likes

Sporten doe ik met een Garmin om. Of niets.

2 likes

Tijdens het sporten kan ik sowieso geen horloge dragen.

Bij training in de fitness doe ik hem ook af want ik hoef niet te shinen met een horloge tijdens het trainen, er hangt toch overal een klok aan de muur.

Op de mountainbike doe ik mā€™n Turtle om bij normale ritten en als het er wat ruiger aan toe gaat een Casio.

1 like

Sportschool. Ontleed dat woord eens en besef je dan dat je tegen de 40 loopt en naar school moet om je pens eraf te krijgen.

Ik ga volgende week overigens voor het eerst. Net 45 geworden.

6 likes

Als ik ga sporten doe ik standaard mijn Gshock om :grin:

1 like

Ik houd wel degelijk een horloge om met sporten! :grin:

En voor wie dit van sport vindt, in de sportschool is de pols naakt. :nerd_face:

4 likes

Voor wie er een goeie klok in een gym wilt hebbenā€¦vraag om deze:
image
https://www.elektronicatekoop.nl/perel-wc200-led-display-interval-timer-chronometer-count-up-down-timer-12-24-uurs-klok
Interval op 60 seconden, non-stop terug tellen :ok_hand:t4: Wel even het speakertje eruit halen.
Wij hadden er in alle zalen eentje hangen, en in de grote ruimte zelfs 3. Dus waar je ook staat, je ziet altijd een teller. Makkelijk voor je rust of als je op tijd traint.
Bij het les geven is een horloge niet handig (vind ik). Koop dan zoiets:
image
handen vrij, hard geluid, niet moeilijk doen :slightly_smiling_face:

:laughing: ik denk dat je serieus de eerste mens ter wereld zal zijn die een ongeluk krijgt bij het trainen door je horloge.

:thinking: ergens anders wel dan? Het is maar een horloge hoor. Geen zonnebril met glitters :wink:

3 likes

Waterpolo met een horloge gaat (helaas) niet, sommige mensen doen wel zoā€™n fitbit om bijvoorbeeld tijdens een zwemtraining, zelf heb ik eigenlijk nooit wat om.

2 likes