Sporten met je dikke klatser om

En met wat voor sport … er is meer dan fitness :wink:

4 likes

Ja ik heb het er maar deze keer duidelijk bij vermeld :smile: anders krijgen we weer dat het bij worstelen niet mag.
#logischnadenken #gezondverstand

1 like

Welnee, je hebt krachttraining en…eh…F1 ja dat was het qua echte sporten :wink:

1 like

Ok, gaan we morgen een 10K lopen? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik sport trouwen altijd met een condoom om mijn horloge, veiliger wordt het niet.

1 like

Ik zit het hele jaar vol met afspraken :yum:

Thanx! Als Omega het zelf aangeeft dan denk ik niet dat er veel ruimte is voor discussie! :wink:

Voor mij was die discussie ook nooit zo interessant, ik koos er zelf voor om aan de voorzichtige kant te gaan zitten, én zo droeg ik mijn Quartzen ook nog eens! Sinds ik de smartwatch heb sowieso niet relevant meer!

1 like

Toen ik die Speedy nog had speelde ik daar gewoon squash mee. Tot iemand er een racket doorheen sloeg. Ik herinner me goed dat ik het kwalitatief uitermate teleurstellend vond dat zo’n duur horloge niet tegen een tikkie kon.

Later ben ik nog eens tijdens het paintballen achter een barricade gedoken wat me een nieuw glas en wijzerplaatje voor een dresshorloge kostte. :grin:

Ah! Je traint met de Jersey meathook. :grin:

1 like

Speciaal voor alle sceptici/cynici/haters…

lekker gaan beuken met de Lüm-TEC. Brons, dus dat patineert lekker van het zweet. :sweat_drops:

Daarna uiteraard doorgekacheld tot 30 min, maar dan stonden de wijzers minder mooi.

Nu lekker uit-lumen in de sauna.

2 likes

Niet meer. Vroeger wel. 2011 gestopt vanwege de kinderen. November 2018 weer gestart met een nieuwe partner en sinds een paar maanden weer op de vloer. Momenteel NDO/WDC national amateurs 30+ Relaxed met ouwelullenpauze tussen de dansen door :smiley: Mooie verrassing was dat zeg :stuck_out_tongue:

1 like

is ie tekoop met die patina?

5 km in 21 minuutjes, :+1:t4:
Bleef je nergens aan hangen? :smirk:

2 likes

Sport altijd met een horloge om, zo kan ik mooi de rust tussen de sets timen :joy:

1 like

Horloge altijd om, als het een metalen band is, bij leer gaat die altijd

1 like

Als ik het zo eens scannend doorlees, behoor ik tot de minderheid die z’n horloge altijd afdoet bij het sporten.

Ik vind het gewoon niet prettig iets om de pols te hebben bij het sporten. Ook het polsbandje van de kluis gaat niet om de pols maar in m’n broekzak.

Ja maar dat bandje is ook rammend goor😂

Ik heb weleens met een daydate, yachtmaster en een staal gouden GMT getraind… o ja… ermee zwemmen kan daar ook wel bij :grimacing::shushing_face:maar met slapen gaat ie mooi aan de kant :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik doe mijn Submariner meestal wel af tijdens het Thaiboksen…

1 like

Mag je die überhaupt omhouden dan?

2 likes

Nee natuurlijk niet :sunglasses:

1 like