Sporten met of zonder horloge?

Hear! Hear!

Ik heb altijd mijn horloge om. Of ik nou moet sporten of de distributieketting van mijn auto moet vervangen. Er is maar een veilige plek voor mijn rolies en dat is mijn pols.

2 likes

Altijd zonder. Als iemand die zowel krachtsport als klimmen beoefend, haat ik het gevoel van bewegingsrestrictie bij mijn polsen. (Plus met dusdanige onderarmspieren dat ik ze wel heel los zou moeten dragen of een springbartool in mijn sporttas moet meenemen ;))

1 like

Bij contactsporten sowieso niet ivm regels tav verwonden tegenstanders.

Bij wielrennen ook geen horloge om ivm gevaar bij een val (voor mezelf, niet voor het horloge) en niet comfortabel qua houding/stand van de pols.

Bij tennis, zwemmen en krachtsport eigenlijk altijd wel.

Die heb ik al afgeleerd toen ik 11 was :smirk:

Met natuurlijk.

Wel deze

En ja hij moet een uur terug maar ik heb al twee maanden geen zin om uit te zoeken hoe dat werkt

Ik moet de GS maar eens ontsmetten geloof ik :sweat_smile:

*edit, daad bij woord

2 likes

Dingen die gevaarlijk zijn voor je horloge kun je beter achterwege laten want die kunnen ook niet goed zijn voor jezelf.


Asteblieft.

Gewoon een simpel Swatchje om tijdens het sporten. Het ongeluk niet opzoeken…

Hahahaha… Maak je niet te sappel. Het is een tijdje geleden dat ik in een parenclub stond, dat was een erg specifieke dame die erg specifieke wensen had, en niet m’n huidige partner. Helaas. Het moet gezegd. :slight_smile: Maar jouw GS heeft een saai leven gehad, hoogstens met wat sporten en zo. :slight_smile:

Moet ik me wel zorgen maken?

Jawel, maar niet over de orgiekamer. :slight_smile:

Ik weet niet wat jullie beeldvorming is, hoor, maar ik heb zelden zo’n schone ruimte gezien. Ik zou werken in de tuin met een horloge als erger ervaren, zeker met de compost- en fermentatie-neigingen van m’n vrouw.

Zo denk ik dat de gemiddelde halterset in een sportschool veel erger is dan wat ik in de parenclub aantrof. Een oud collega van me was van oorsprong micro-bioloog, en die gast wist me te vertellen dat openbare WC’s minder schadelijke micro-organismen hadden dan het gemiddelde cola-blikje wat je uit een automaat trok.

Doe daarmee wat je wilt verder. :slightly_smiling_face: Het horloge van de parenclub heb ik overigens nog steeds. :slight_smile: Dat was van voor de hobby.

Voor als je 'm ooit in het blauwe zou zien:

Maar ik denk dat ik deze rakker eens naar Dik Wakker stuur voor een opfrisbeurtje en het rechtzetten van de rehaut.

1 like

Dank je! :grin:

Idee voor een nieuw topic: ideaal horloge voor in de parenclub :grin:

2 likes

Ik tennis ook altijd met mijn Richard Mille om, daar iestie voor gemaakt toch? :rofl:

2 likes

Minstens 200 meter waterficht.

1 like

Als je naar de gym gaat met een Rolex om dan ga je niet sporten. Enkel een klein beetje bewegen.

Zweten met een leren bandje… nope :stuck_out_tongue:
Een Garmin om te sporten en de prestaties wat bij te houden, jep :slight_smile:

:thinking:

Dat kan ik me voorstellen, ik sport zelf graag maar de gemiddelde sportschool is biologisch gezien een smerige plek.