Ik zou niet mee sporten als er val schade risico kan zijn.
Ook niet bij het golfen met mechanische horloges.
Voortsproten is een Quartz of digitale horloge perfectz
Ik zou niet mee sporten als er val schade risico kan zijn.
Ook niet bij het golfen met mechanische horloges.
Voortsproten is een Quartz of digitale horloge perfectz
Kantoorhandjes, en na het trainen rode geirriteerde huid, en dus ben ik op handschoenen overgegaan.
Ikzelf vind het er ook niet uitzien, maar het bespaard me gewoon ongemak
Wat is dit voor onzin… ?
Ik sta 6x per week in de gym met een Rolex om?
Dat zit toch niet lekker met bench, squat en deadlift!?
Hoelang heb je het zonder geprobeerd?
Hahaha. Ik train hard en zwaar om m’n vreetbuien te compenseren, en vooral m’n zwakke rug te sterken. Ik wil er nl niet uitzien als de gemiddelde 56 jarige
Dus noodzaak, en geen hobby.
Deadliften doe ik niet, inferieure oefening.
Maar bij het squatten en benchen merk ik er niks van.
Maand denk ik, en toen was ik er klaar mee.
Ik weet ook wel dat wanneer je doorzet er genoeg eelt op komt, maar daar heb ik geen behoefte aan
De mark of passage haha, eelt op de klauwtjes.
Als je serieus bezig zou zijn dan zou je geen horloge om hebben.
Hoezo zou je niet golfen met je horloge?
Dat en honkbal zijn zo’n beetje de sporten waarbij ik zeker weet dat het niet slim is om je horloge om te doen.
[quote=“Tweakerz99, post:71, topic:429859, full:true”]
Hoezo zou je niet golfen met je horloge?
[/
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
---|---|---|---|
— | — | ||
Horloge tijdens golfen kun je gewoon dragen. Laatst een onderzoek naar geweest door Omega (gepubliceerd in het huidige Lifetime magazine van ze). Het horloge krijgt wel een oplawaai, maar lang niet zoveel (in G krachten gemeten) als het horloge aan zou moeten kunnen cq door henzelf wordt getest. Ik zal eens kijken of ik dat artikel kan scannen en plaatsen. Je kunt ook even bij de Omega boer naar binnen lopen en vragen om dat magazine. |
Handschoenen zien er niet uit maar als je daardoor net 1-2 reps meer kan doen doordat je je grip niet verliest… why not
En de deadlift een inferieure oefening noemen… tja
Je kunt je overigens wel afvragen of de risk/benefit ratio optimaal is. Ik zie mensen deadliften waarvan je zeker weet dat ze na 6 maanden thuiszitten met rugklachten. Vaak omdat ze niet durven opbouwen omdat iedereen moet zien hoeveel platen je er wel niet op legt.
Dan zijn er veiligere oefeningen.
Kan het me bijna ook niet voorstellen, aangezien Rolex een groot aantal golfprofessionals sponsort en hen horloges geeft die ze dragen tijdens wedstrijden…
Tijdens het sporten draag ik altijd een sporthorloge, gewoon prettig om die data te hebben
Ach ja, er zullen buiten merken als Omega en Rolex vast merken zijn die er niet tegen kunnen.
Voorbeeld is een AP RO 16202. Prachtig zeer plat horloge, maar slecht bestand tegen impacts en klappen.
Rolex sponsort inderdaad veel golfpro’s maar bijna geen enkele speler draagt ze effectief tijdens het spel… Na de wedstrijd worden ze aangedaan om de prijzen in ontvangst te nemen en foto’s te laten nemen lijkt me eerder.
Geef is een onderbouwing waarom?
Die nieuw 50-hoeveel-mm deepsea “duikklok” zal anders best wat extra impuls aan je swing kunnen geven denk ik…
OT: ik sport met een duiker, op een nato of rubber. Met de ring weet ik goed wanneer ik ben gestart, rust kan je simpel timen en ook hartslag check ik ermee, hoewel erg ruw. Hartslagen tellen over 5 of 10 seconden en vermenigvuldigen. Prima, hoef het niet op 5 of 10 slagen nauwkeurig te weten.
En ja, een Fitbit oid is dan handiger. Een Rolex mee? Leuk als je de aanschafprijs makkelijk kan hebben denk ik. Zo niet, dan staat het wellicht beter op je gym selfies