Sporten met of zonder horloge?

Ik voel niet de behoefte om hier op een horlogeforum over te lopen opscheppen :innocent:

Wat een onzin, na het squaten en deadliften is de functie van een mooie rolex om 3 minuten te timen om elke set uit te rusten.

Sporten alleen met een Garmin f45. Licht van gewicht. Niet kwetsbaar. Waterdicht en het boeit niet of je er ook ergens mee tegen aan klapt/ramt.

Een duur mechanisch horloge omdoen tijdens het sporten is alleen maar onprettig en onpraktisch.

1 like

Wedden dat die net zo snel kapot is als ieder ander horloge met een KB snatch :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Voor mij is sporten fietsen zwemmen hardlopen :innocent:

1 like

1 like

Die vraag lijkt me relevanter…:wink:

https://www.onvz.nl/gidsingezondheid/fysiekgezond/ongezond-sporten-niet-te-fanatiek#:~:text=Volgens%20de%20American%20Heart%20Association,vetten%20tijdens%20het%20intensief%20sporten.

Ik loop een paar keer per dag de trap op en af…meer dan voldoende beweging…

1 like

Ik sport niet. Probleem bestaat niet bij mij :slight_smile:

Lol dit had ik vandaag. Maar he, G-Shock. Ook al heb ik wel eens mijn omega omgehouden bij het liften.

Lijkt wel een 39mm rond jouw pols :sweat_smile:

1 like

Tuna?

eh-meh

Sporten als tennis en padel zou ik niet doen met een mechanisch horloge. Maar op zich zie ik geen reden om er geen te dragen naar de sportschool. Toch doe ik het niet omdat het me niet zo comfortabel lijkt, dus ik draag tijdens het trainen een goedkope Casio. Is prima om m’n rust tussen setjes te timen en kan het bandje makkelijk een gaatje ruimer zetten. In dat opzicht is het ook gewoon praktischer dan een Rolex op staal.

image

1 like

Net klaar, skx om.

Secondenwijzer is voor mij prima, maar meestal kijk ik gewoon naar de klok aan de muur.
Ik ram er binnen een uur in een moordtempo tig setjes doorheen (circuitjes op tijd). Meestal daarna als “cooling down” nog wat suffe toestellen voor het laatste killing tikkie.

Klik. Paar mm extra :sunglasses:

Ik tennis en padel al jaren met een Seikom Monster. Geen problemen.

Tijdens het sporten draag ik een sporthorloge, Garmin Forerunner 255.
Tijdens het hardlopen wil ik veel data weten, tempo, hardslag, afstand, afgelegde parcours etc. Helaas doet mijn speedy dat niet (was in de ruimte kennelijk niet nodig om te weten😊).

1 like

Als Rolex mij sponsort speel ik ook wel met een Rolex. Misschien sommige modellen de impact aan kunnen, maar andere mechanische horloges niet. Het is net alsof je 100en keren een harde klap geeft en dat zal wel een impact hebben op de uurwerk van je horlogez

Sporten met een Rolex om dient enkel en alleen om een beetje peppie te doen bij de gymshark dames.

Ik begrijp het dus wel.

4 likes

Fijn dat je ons komt ondersteunen en verlichten zo vlak voor je verjaardag! :smiling_face_with_three_hearts: :innocent:

Wordt zeer gewaardeerd!

Buddy_christ

3 likes

Je kunt maar beter veel sporten idd met deze horloges.

Dank u, mijn zoon :pray:
Elk jaar zo rond deze tijd krijg ik op die plek last van mijn littekens :

En dat al 2000 jaar :weary: Italiaanse motherfukkers :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes