Leuke vraag !
Maar voor 200 en minder zitten er wel ergens concessies.
Eenderde is 20 minuten en dit is een écht duikhorloge.
Naar ik begreep was dit vroeger de maximale voorraad zuurstof uitgedrukt in tijd.
Vast niet meer relevant tegenwoordig; het lijkt zeker vrolijk!
€50 voor rubber of NATO is nergens voor nodig op dit soort horloges. Dit rubber bandje zit heel fijn en een erg goede levensduur…
http://www.monsterwatches.nl/product/waffle22/
ja die bandjes zitten top, heb er 1 op een 007. Prima.
Waffle van MW zijn Okay. Ik heb een groene gratis gekregen van Rob bij mijn bestelling. Draagt heerlijk bij het grasmaaien !
Behalve dan wellicht die Seiko…?
Hoewel die dan bij MW op 215 à 220 euro komt…
Ik heb die 007 wel voor je,met grijs zwarte waffle. Geloof 4 maanden oud,splinternieuw dus .
Als je hier skx007 intikt en zoekt,weet je genoeg qua kwaliteit en populariteit.
Er zijn nog andere horloges dan Seiko’s natuurlijk. Orient, Citizen of een Rus. Ik zou zeggen, kijk rustig eens rond naar wat je echt mooi vind.
En mocht je toch voor de SKX gaan, begin dan gewoon met de standaard rubberband of jubilee, want die zijn echt niet zo abominabel als ze hierboven doen voorkomen…
Wisselen kan altijd nog.
Is zo.
Heb daarbij echter wel sowieso voorkeur voor automaat e.d…
nou…die jubilee ik zeg niet doen.
@sq100, prijs van zo’n waffle bandje valt me wel mee. Oogt wel wat iel/smal bij die Seiko (afgaand op de plaatjes).
Ik vond de jubilee qua kwaliteit prima opzich. Maar ik vond hem qua looks en comfort op de SKX wat minder. Maar de wave vent band is imo wel echt erg oncomfortabel. Een flat vent is iig echt stukken beter.
Alleen als je een Enorme concessie op het gebied van diameter wil doen. Wel 200eu bij seriouswatches
Nee, is inderdaad ‘too big’ (45,5 mm.?) voor mijn polskes…
Ook deze is helaas 42mm maar wel sportief, ruim binnen budget en met een goed uurwerk!
Seiko SNZH53 (google de andere kleur opties)
De rubberband vereist enig indragen, maar ik vond hem prima comfortabel. Rubber haalt het echter niet bij standaard jubilee, dat is veruit favoriet voor mij.
44.5mm is misschien te groot ja. Gelukkig hebben ze voor een tientje meer ook een handwindende én hackende 41.5mm-versie in zwart, blauw en pepsi
Zie toch al wel wat aantrekkelijke ‘klokjes’ voorbijkomen.
De oranje Seiko (Hansje34), de blauwe Seiko (Jaroen, wél 42mm…) en wellicht de Oriënt (41,5mm, coenfranken).
Tot zover hartstikke bedankt. Blij dit topic gestart te hebben !