Nooit gedoe om een stalen band er af te krijgen met de smalle (past 99% van de tijd). Met de 1,3mm wil het bij sommige horloges wel eens moeilijker gaan vandaar…
Bedankt. Zie jij veel voordeel een originele Bergeon Tweezer te kopen of basis tweezer met Bergeon vorken zoals eerder aangeraden. Optie 1 zou me 200€ ong kosten optie 2 80-90€…
Ik heb optie 1 kunnen kopen van iemand waar de kop vanaf was. Anders had het ook optie 2 geweest tbh😇 als je het vaak zou gaan gebruiken zou ik imo optie 1 overwegen…
Met dit soort dingen koop ik liever niet van Ali. Zoveel punten waar het kapot kan gaan, of waar productiefouten tot een minder goede ervaring kunnen leiden.
Een simpele springbartool? Sure, koop er eentje van Ali, heb ik ook. Geen problemen mee gehad. Maar zoiets laat ik liever aan Bergeon.
Check ook zeker de 7825:
https://www.cousinsuk.com/product/bergeon-7825-spring-bar-tweezers?code=T41939
Mijn Chinese 6825 kloon werkt niet echt lekker, zal vast aan de vorkjes liggen. Ben toch voor de Bergeon 7825 gegaan vanwege de kosten, maar dat werkt prima. Ook omdat vanwege de vorm de band niet in de weg zit bij het demonteren.
Bedankt! Die had ik ook gezien. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nu voor de 6825 of 7825 moet gaan… Extra ervaringen zijn welkom!
Hoeveel rekenen jullie boven de Cousins prijs? +21%? Of nog additionele tax?
Cousins maakt gebruik van IOSS, zie hieronder. Je betaald dus gelijk de BTW, geen extra kosten voor inklaring
Qualifying for IOSS
Cousins will charge VAT at your local rate on your order providing:
- The total value of your order (excluding delivery) is under 150 Euros
- You do not have a VAT number
- Delivery is to an EU member state
Orders over 150 euros (excluding shipping and VAT), will continue to be delivered “DDU” (customs duties paid by the recipient upon receipt) in line with the European Union IOSS scheme.
Top thx! Komt ie stuk goedkoper uit als andere website die ik had gezien!
Ik ga er van uit dat de 7825 via Cousins met vorkjes w geleverd en ik er dus geen afzonderlijk moet bestellen?
Wel bijzondere prijszetting. 2 afzonderlijke vorkjes zijn dan duurder als Tweezer + twee vorkjes…
Ja, de 7825 komt met 2 vorkjes. Extra zijn los bestelbaar.
Had voor mijn chinese 6825 nog Bergeon vorkjes meebesteld, dacht ik…
Alleen door het geklooi met mijn uiteindelijke bestelling per ongeluk maar 1 vorkje besteld oeps.
Vandaag de 7825 via Cousins besteld! Benieuwd. Thx voor de info.
Vandaag ook maar een Bergeon 7825 besteld!
Ben erg benieuwd! Kost wat maar goed gereedschap is het halve werk zeggen ze haha!
Ik heb die van mij besteld via house of Pertijs in Breda voor 155 euro. Ze gaan me bellen als die binnen is.