Spring drive horloges

Net even snel gemaakt, nu de zon er is…

En?

11 likes

Echt mega mooi :raised_hands: Welke type is dit en wanneer komt deze in de verkoop haha

1 like

Het is de SBGA469G, Katsu-Iro, uit de Heritage Collection. Helaas een Boutique Exclusive, dus nieuw alleen in Parijs te bestellen, als je 5,5k ruimte op je creditcard hebt en dat durft uit te geven aan iets wat je niet gezien/gepast/gevoeld hebt. Doet me aan m’n eerste postorderbruid denken zeg maar…

5 likes

Mooi hoor :+1:t3:

1 like

Bedoel je hiermee dat je de SBGA465 direct uit Japan voor €3000,- kan kopen en dan heb je nog bijkomende kosten van €750,- ?

Voorbeeld van een verkoper uit Japan.

Schitterend mooi! :hugs::pray:t3:

1 like

Als je de invoerrechten en btw erbij optelt ( excl verzend? ) dan zul je idd aardig in de buurt komen ja.

1 like

Ik denk dat deze onderaan de streep je €3683 kost.

Je zou ook bij Magi-san van Solo Japan kunnen informeren. Die heeft een constructie via Spanje, da’s EU en scheelt je gedoe met Invoerrechten en Accijnzen. Dan weet je exact wat het kost, incl verzendkosten

3 likes

Thanks en helemaal eens haha. Is het bij 1 postorderbruid gebleven of?

1 like

:shushing_face:

:innocent:

Prachtig horloge, kan niet wachten tot ik zo een in m’n collectie heb

1 like

Kende deze dial nog niet, wat een kunstwerk

2 likes

Dat is’t zeker, echt fascinerend om naar te kijken!

Er zijn 3 LE’s met de gebogen lijnen: SBGY027 en SBGY029 en de blauwe SBGY017 :blush:

Geïnspireerd door je reactie heb ik net Solo Japan een bericht gestuurd. Zodra ik een prijsopgave heb, dan zal ik dit even hier melden.

1 like

Inmiddels een reactie binnen. Inclusief verzendkosten naar NL gaat het horloge €4000,- kosten. Volgens mij is C24 iets goedkoper als je specifiek naar dit horloge kijkt.