Even afgezien van de GS: wellicht je volgende fiets met verende voorvork kopen. Of bredere banden en ze niet helemaal tot het maximum oppompen. N.B. Ik fiets 3000km per jaar in Nederland dus heb wel wat ervaring. Uiteraard zonder baksteen op de bagagedrager, dat zijn nep fietsen.
Zo simpel kan het zijn. Al die ophef om niks.
Wat moet je überhaupt met een horloge in de kroeg? Als je niet meer op je benen kan staan is het tijd om naar huis te gaan.
Even off topic; Vanaf een bepaalde leeftijd snap ik het wel, maar ik zie tegenwoordig erg vaak veel te dikke kinderen op zoān fatbike/e-bike. Dan valt mij echt niets meer in.
Ik beweeg me dus voort op zoān oer-Hollandse contraptie welke onlangs failliet werd verklaard en dat gaat flink rap. Ook zonder ondersteuning kan ik met 40+ jaar 2-wiel ervaring zorgeloos die snelheden en meer behalen alleen doen mijn knieĆ«n het niet meer zo lekker dus vandaar Het kan dan ook best lekker klapperen op die klinkers
Ik deed in de begin dagen van COVID ongeveer duizend km per maand ā¦nu aanzienlijk minder maar wellicht moet ik simpelweg minder agressief fietsen
Lopend naar je werk, is net zo ver. En dan kun je onderweg lekker goed kijken naar je GS
Als ervaringsdeskundige: als je fietst met een horloge op staal, zorg ervoor dat schroefjes loctite hebben gehad.
Dit wordt er niet makkelijker op voor je. Ik zal het makkelijk voor je maken. Spring drive en fietsen gaan niet samen. Koop die quartz, fiets naar het terras en zuip je gespaarde centen erdoorheen zou ik zeggen! .
Geintje natuurlijk. In jouw geval zou ik toch doorsparen voor jouw grail. Het zal toch blijven knagen.
Dat heb ik gelukkig ooit net op tijd op kunnen vangen haha. En dan zijn schroefjes nog altijd beter dan pinnetjes
Ik ben meerdere keren ergens aangekomen en met verloop van tijd de realisatie dat een schroefje opeens wel heel erg uitsteekt. Gelukkig nog nooit eentje zo verloren, maar je schrikt er wel van.
Mijn JLC Memovox uit 1954 stond eens stil na een fietstochtje heen en weer naar de stad. Daarna zelf geserviced, sindsdien geen problemen meer. Is echt het meest delicate/fragiele en niet-water/stof-dichte horloge dat ik heb. Zou me met elk ander (en zeker een zeer recent) horloge totaal geen zorgen maken.
We hebben het over een normale fiets, op gemiddelde wegā¦.echt, daar kan een horloge tegen.
Ja dat zijn de ergste combinaties. Een geveerde mountainbike op een rots trail is net een Casillas of oude citroenboom asfalt. Een harde vork op verzakte straten is net een klopboor
Daarom is ultrasoon reinigen ook efficiƫnter dan een moker
Ligt aan wat je wilt bereiken ā¦
Maar serieus, ik zou me totaal geen zorgen maken. Blijf je toch piekeren? Dan gewoon lekker die GS quartz halen en genieten van je mentale rust. Het echt prachtige horloges
Dat had het antwoord al kunnen weten.
Spring gewoon lekker op die fiets en stop met je druk te maken
Een beetje recreant heeft een Richard Mille om de pols, die blijven vast wel heel
Oh please, hou eens op met die RM! Zijn al talloze draadjes van en echt iedereen weet dit al.