Springbar tool Tudor BB58

Ik heb gisteren dus de Bergeon 7825 opgehaald bij het PostNL afhaalpunt. Ik vond het sowieso al vreemd dat het pakketje daar bezorgd was, aangezien ik het bij mij thuis had laten bezorgen. Afijn, eenmaal bij de balie krijg ik de horen dat ik invoerrechten moet betalen ad. €35,- in verband met goederen invoer van buiten de EU (lang leve Brexit). Dus al met al kostte deze strap tool me €120,- initieel en €35 achteraf, dus €155 in totaal. Nog steeds wel goedkoper dan via Amazon of iets dergelijks (daar was het €180,-), maar het is niet zo voordelig inderdaad als initieel gedacht!

Over de tool zelf: de 7825 is wel echt fenomenaal. Ik had voor de zekerheid de lugs op mijn horloge afgeplakt, maar dat bleek niet eens nodig aangezien het demonteren enorm smooth verliep!

5 likes

Klopt, heb ik ook goede ervaringen mee!

1 like

Ik krijg de mijne vandaag of morgen binnen! Ik zal wel even laten weten of het wat is :slight_smile:

Ik bestel niets meer in de UK, ze bekijken het zich maar met hun Brexit en invoerrechten. Wel fijn dat de tool zo goed meevalt, bandje staat m prima!

1 like

Ik snap het ook niet. De hele export valt zo toch op z’n gat? Ze hebben zich behoorlijk in de voet geschoten met heel dat burger referendum.

1 like

Dat kun je zeggen!

Pleonasme :wink:

2 likes

“Zeg ûh, Burger King … willen we meer of minder burgers?”

• Meer burgers!
  • Minder, minder … minder burgers.

0 stemmers

giphy

… sorry, kon het niet laten. :wink:
Inderdaad, waardeloos dat je nu allerlei extra kosten hebt.

En is het wat?

Nee, vond het tegenvallen.

Wat viel er precies tegen? Ik was zelf aan het kijken voor een Bergeon 7825 en deze van Bullongè leek mij een degelijk alternatief voor een betere prijs.

Optelsom van omstandigheden eigenlijk… je krijgt een plastic hersluitbaardoosje met schuim erin.
Ik kreeg dat ding niet op een normale manier uit het doosje, wanneer het opgeborgen was. Pootjes waren te breed om tussen de solid endlinks van mijn sea dweller te krijgen en daarnaast wellicht door mijn onkunde heb ik er nooit echt grip op het gebruik kunnen krijgen.

1 like

Bijzonder, volgens mij is deze vergelijkbaar met de RLX 3200 van Rolex. De pootjes zijn 1mm en dat zou moeten passen bij mijn weten, maar goed geen echte gebruikerservaring dus :wink:

1 like