Nou @tarikk29 , de keuze is eensgezind voor je gemaakt. We zien uit naar je â NAâ -verslag!
Weet er iemand wat de vat kosten ongeveer zullen zijn
Persoonlijk vind ik de 1545 mooier ivm de plaats van de kroon
Waar ga je hem vandaan halen? Je weet dat we meerdere ADâs in NL hebben hè
Ongeveer precies 21% (uitgaande van NL)
Edit: Oja enneh tussen deze 2 de 1521 elke dag van de week
Volgens mij ben je al naar q-watches gestuurd in je andere topic.
1521!
Als hij hem op staal wil hebben zal hij gebruik moeten maken van squale.ch. Word via q-watchers.nl nog niet geleverd toch.
Nou denk dat je dan gewoon even moet bellen met ze.
Ik heb hier vorig jaar een vrij uitgebreid topic over geschreven.
Misschien heb je er wat aan. In ieder geval meteen mijn mening, in deze kwestie.
Ik vind de 1545 aansprekender
Ik zou voor de 1521 gaan. Waarom? Puur omdat ik deze gewoon mooier vind.
Je zou ook serious watches eens kunnen mailen. Heb ik zelf eerder een Sinn gekocht. Snel en super duidelijk geholpen via email. Ik zag dat ze ook Squale verkopen.
1521!âŚheerlijk horloge!
1521 is een topper!
1545 om het safe te houden.
Bjoetie!
+1 ⌠mooiste model en zeker in deze uitvoering
Sowieso de 1521.
Die zit bijna iedereen als gegoten voor een duiker die net onder de 42mm meet in diameter.
Draagt een stuk kleiner dan de meeste 42mm duikers iig.
Ondanks de milde prijsverhoging nog steeds (â1 vanâ) DE duikers rond de 1000 euro waarbij het hele plaatje de geschiedenis en het verhaaltje klopt.
Tegenwoordig in zoveel smaken te krijgen dat er voor bijna iedereen wel een geschikte versie tussen zit. Ik heb 4 verschillende versies die zo verschillend ogen dat ik ondanks hetzelfde kastontwerp geen storende overlap ervaar in mijn verzameling. Maar ja ik ben een Squadioot zeg maarâŚ
Voor een plattere skin diver ervaring is de eerder genoemde Super Squale ook een mooie optie.
Zeker de 1521
Een no brainer. De 1521.