Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

L❤️KE

Want…

3 likes

FTFY

En inderdaad, very nice die bracelet met passende solid endlinks :drooling_face:!

3 likes

Alleen nog een ander minuten wijzertje en klaar :ok_hand:

image

image

image

12 likes

Nee, nee, die witte wijzer maakt hem juist bijzonder, denk ik…

1 like

Huh? Bedoel je oranje? Ik ben pro wit :ok_hand:

Dit:

vs

7 likes

Of je gaat gewoon buiten de lijntjes kleuren en doet er een oranje lollipop sec. wijzer op :grin:

#81 inmiddels een paar dagen om de pols - zeer tevreden met de look & feel maar te zijner tijd maar eens zien of ik 'm wat accurater kan krijgen :sunglasses: Anderen het horloge al op de timegrapher gehad?

Nah. Buiten de lijntjes is niet OCD proof.

1 like

Ik dacht dat je over het exemplaar met de witte wijzer, zei dat daar een andere op moest. En daar antwoordde ik op dat ik de witte wijzer dus wel bijzonder vind.

Maar jij bedoelde dus dat de oranje moest worden vervangen voor een witte… Verkoop die met de oranje wijzer en koop er 1 met een witte wijzer voor terug :grimacing:.

2 likes

Ik zit volgens mij op +5/+6 :sweat_smile:

2 likes

Hier met de rubber band van Wolbrook met de Squale buckle.
Ruikt ook naar Vanille.
Super blij mee en snel geleverd.

19 likes

Very nice, @Ipa1968! :ok_hand:

Op de telefoon dan wel hé.

5 likes

Nou… De Pellikaan is deels (met Hubert Pellikaan en beide mede-bedenkers) eigen ontwerp en mooier dan dat wordt het niet :upside_down_face:

6 likes

Als de naam in het Italiaans had geheten, dus Squalo had het geklopt.
En spreek je het met een e aan het einde uit, maar het is een Frans woord en dan is de e een stille e en die spreek je dus niet uit en dan wordt het dus gewoon Skwal in de uitspraak. Ja ja, altijd meerdere bronnen raadplegen zeg ik altijd :wink:. Heb ik gelijk meester John? :smile:

Ach wat maakt het uit, de 1 vindt spruitjes lekker en een ander weer peentjes. Zou ook voor de boeren eentonig worden net zoals hier op het HF met horloges. :wink:

1 like

Ferry en iedereen, in dit filmpje hoor en zie je Andrea Maggi. Deze man is een oude vriend van de familie Von Büren (hun families vierden vroeger samen vakantie) en de familie Maggi is decennialang distributeur geweest van het merk Squale, waarvan Andrea Maggi nu dus alweer vele jaren ceo is. Zap gelijk even door naar 0:22 seconden. Hier hoor je hoe hij de merknaam uitspreekt.

4 likes

Even een politiek antwoord, ik hoor het hem zeggen. Wellicht heeft hij te lang in de soep gelegen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar taalkundig is het dus echt een Frans woord, maar goed als hij het Squale wil noemen mag hij dat van mij. Ga hem nog maar eens bellen om het Frans door te nemen, nu maar hopen dat ik niet de CEO van de Maggi fabriek aan de lijn krijg :rofl:. En je weet Ed ik kan nog wel eens eigenwijs zijn, dus ik spreek het op z’n Engels uit. Lekker internationaal dus :smile:

3 likes

Sjellyfish? :crazy_face:

4 likes

Er komt een moment dat dat heel gênant wordt, vooral als je je punt wil blijven maken, ondanks bovengenoemd interview, en deze eigen promofilm: https://youtu.be/IP7vgC1c-90?feature=shared.

7 likes

:rofl: eigenwijs he en volhouder en neem alles niet zo serieus :wink: gelukkig maar :smiley:

2 likes