Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Welke band is dit?

1 like

Ook mijn NA doet mee met een spel Dungeons & Dragons.

(Mijn zoon is groot fan van het spel en wij “moeten” dit dus verplicht wekelijks spelen, hij is de Dungeon Master.)

18 likes

22 likes

Ja joh, er kan er maar 1 de master zijn. Dus dikke pech, ben je dus echt verplicht mee te spelen :wink:. Maar jij hebt weer een prachtig horloge en hij weer niet. Misschien een deal sluiten dat hij hem een week mag dragen en jullie vrij krijgen van het spel :smiley:

2 likes

Wij vinden het echt geen leuk spel. Als je bezig bent is het wel prima, maar het duurt zoooooo lang. Komt gewoon geen einde aan. Na elke quest komt er een nieuwe. Onze zoon had gezegd 3 of 4 questes maar zijn er inmiddels al 6 voorbij. Dat hoort natuurlijk ook bij het spel. Voor hem echt leuk want de verhalen verzint en verteld hij helemaal zelf. Maar het is onze zoon, hij vindt het leuk, dus wij spelen het met hem.

Helaas geen interesse in horloges. Wel 2 weken gehad, toen mocht hij 1 van mijn G-shocks dragen. Maar dat was helaas vlot weer voorbij.

3 likes

Haha, kan je wel zeggen dat hij veel fantasie heeft :wink: Ik weet niet hoe oud hij is, maar met die Squale maakt hij wel de blits :smiley:
Als mijn kids er zijn spelen ze graag monopoly, daar ik meestal win. Zien ze er soms van af. Dus je moet gewoon beter dan je zoon worden en hele spannende verhalen verzinnen :rofl:

3 likes

Zijn deze horloges nog ergens te koop?

2 likes

Er stond er 1 te koop in het blauw, maar die was dus snel weg. Zou wel iedere dag het blauw in de gaten houden en wie weet heb je de mazzel er 1 te scoren :+1:

1 like

HF limited edition; dus ALS die te koop is, is die hier te koop, ergens anders niet.

3 likes

Schoondochter is Francaise, ze spreekt die e aan het einde minder nadrukkelijk uit dan Andrea Maggi. Ze zegt en dat is lastig om precies goed fonetisch op te schrijven: Skwaal(e) waarvan de laatste e maar heel iets te horen is en het klinkt als een e met een beetje u klank. Dat Andrea die ee aan het einde zo nadrukkelijk uitspreekt komt waarschijnlijk omdat hij een Italiaan is en als ceo van Squale heeft hij natuurlijk gelijk😁.

Maar het blijft een prachtige blauwe haai!

4 likes

Tuurlijk heeft hij gelijk, tis tenslotte zijn merk en bedrijf. Maar vond het leuk om toch weer even die discussie uit te lokken :wink:. Daarom zat ik Edwin tijdens de uitreiking een beetje te plagen door het iedere keer op z’n Engels uit te spreken. Maar verder is het ons toch boeien, we hebben allemaal een mooie horloge erbij :wink:.
Wil je het goed fonetisch schrijven hoe uit te spreken dan klinkt de e zachtje als uh. Vraag maar aan je schoondochter, maar mij maakt het niet uit hoe men het uitspreekt, we doen het gewoon als Maggi. Behalve ik natuurlijk want ben eigenwijs, vraag maar aan Assie :wink:

4 likes

Hahaha, dat is een optie, beter worden dan hem. Maar nee, dat spel mag hij zijn energie in kwijt. Hij is 13 :smile:

2 likes

Sorry, is nog steeds een foto waardđŸ„°

23 likes

Don’t apologize! Genieten toch, die plaatjes?! :star_struck:

3 likes

25 likes

Leuke foto Mauro, hoort eigenlijk ook thuis in het topic “welke relaties zijn beide horlogeliefhebber” en in het topic “thema weken, 2 weken Squales” is een beetje stil daar, dus heeft behoefte aan foto’s :wink:

2 likes

Ik zal ook alvast de volgende topics openen😜

2 likes

@fredpanarai1 @Weppenzeiler

Bloed zweet en tranen
 maar mag meedoen

En slechts 5 schakels er tussen uit

21 likes

Word er iedere jaar zoiets georganiseerd ? Of is dit de eerste keer? :slight_smile:

4 likes

Er is ieder jaar (bij mijn weten) een HFLE. Dan kun mensen meedoen met een horlogemerk wat een limited voor het HF maakt. Als alle inzendingen zijn ingediend en goedgekeurd mogen we stemmen. En de winnaar mag het horloge dan ook gaan maken en deze kun je kopen.

En als je het over de Squale meeting hebt, volgens mij is er ooit een meeting geweest voor Squale liefhebbers. Maar die van vorige week was speciaal voor de uitreiking van de HFLE.

7 likes