Squale HFLE 2024 - het vervolg

Beste horlogeliefhebbers,

Nu de verkiezing voor de HFLE 2024 achter de rug is en ons Squale-voorstel met een overweldigende meerderheid is gekozen, willen we jullie in dit draadje de komende tijd op de hoogte houden van het vervolgtraject tot en met het moment van uitreiking.

Vandaag hebben we van de forumleiding de lijst met gegevens en het bijbehorende stemgeld ontvangen van iedereen die gestemd heeft op ons voorstel. Ieder van jullie zal nu van een teamlid een persoonlijk bericht ontvangen met het verzoek om je NAW-gegevens aan te leveren, evenals je voorkeur voor de band-combinatie waarop je de HFLE wilt ontvangen. We hopen dat je deze gegevens zo spoedig mogelijk aan ons wilt doorgeven, zodat we snel actie kunnen ondernemen richting Squale.

Voor de laatste twijfelaars onder ons: er zijn nog enkele plaatsen vrij. Dus heb je niet gestemd, maar wil je alsnog zo’n zomerse knaller met een oplage van slechts 100 stuks, dan is dit je laatste kans om deel te nemen!

Voor wat misschien wel een van de mooiste Squale’s ooit wordt!

Ja, en dan breekt er een fase aan waarin er veel achter de schermen gebeurt, maar weinig nieuws is om te delen. Gelukkig hebben we eerst Sinterklaas en vervolgens de feestdagen. En voor we het weten, is het alweer 2024 en dan gebeurt het!

Leuke updates zullen we zeker delen in dit draadje. We weten bijvoorbeeld al de locatie voor de uitreiking, maar die delen we alleen via PB aan de genodigden. Andere updates zullen we wel delen, en je kunt dit draadje gebruiken om “in te drinken” voordat je naar de Squale kroeg gaat.

Cheers :partying_face:

Team Squale HFLE

45 likes

Zin an!

4 likes

Top!! Toevallig al bekent of de mogelijkheid bestaat allebei de banden af te nemen?

4 likes

Daar werken we nog aan. Voor wie beide banden zou willen kiest voor nu de optie staal en krijgt dan later het voorstel voor een meerprijs voor beide banden. Op dit moment is de optie er nog even niet.

8 likes

Super, dankjewel voor je reactie :ok_hand:

2 likes

Voor de enthousiaste liefhebbers die nu elke minuut gaan refreshen om te kijken of ze al een pb hebben ontvangen, we zullen morgen in de loop van de dag starten met het versturen van deze berichten.

Dus je kunt gerust slapen.

Slaap zacht :kiss:

6 likes

Gaaf :partying_face:

3 likes

NAW gegevens gestuurd… :ok_hand:t3:

3 likes

Lekker bezig mannen !! :smiley:

3 likes

Top!

Succes de komende tijd.

3 likes

Waren de danseressen al geboekt?

3 likes

Ik dacht dat jij een dansje ging instuderen, toch?

5 likes

baby-shark-dance

5 likes

Ik kan dit niet meer aanhoren

3 likes

Hahaha, bij mij komt ie ook dagelijks voorbij… max 1 keer dan zet ik gauw wat anders op!

1 like

Ik ben er al uitgegroeid! Maar ja, straks krijgen mijn kinderen, kinderen. :sweat_smile:

1 like

Wat een mooie foto’s ??

1 like

Hi @vouwfietser,

Dit topic is het vervolg op

en

Er zijn verder geen nieuwe foto’s, sorry. :blush:

Groetjes,
Kgigo

1 like

Hier een foto van een… Squale tattoo??

5 likes

Wel dik hoor!

1 like