UITSLAG VERKIEZING HFLE 2024: And the winner is….

                    ********* SQUALE*********

Met grote overmacht heeft de inzending van Squale de verkiezing van de HFLE 2024 gewonnen.
Het exacte aantal is nog niet bekend (er druppelen nog steeds pb’s en betalingen binnen) maar het definitieve aantal zal ergens tussen de 80 en 90 liggen.
Wij feliciteren Squale uiteraard met het behalen van deze overwinning en zien in de inzending van Dufeau een waardige en sportieve verliezer.

De procedure nu is als volgt:
Ik zal alle leden die in de poll hebben aangeven te hebben gestemd, maar waarvan nog geen betaling binnen is, benaderen om te checken of er wellicht iets is misgegaan.
Daarna ga ik de leden benaderen die hogere voorkeursnummers hadden en nu naar beneden zullen moeten en wijs ik vervolgens de resterende nummers toe aan de leden die geen voorkeur hadden (denk dat we dan richting 2e week november zijn).
Vervolgens dragen wij ons bestand met betalingen en voorkeursnummers over aan de inzenders van Squale en maken wij de stemgelden aan hen over.
Het geld van de leden die voor Dufeau hebben gestemd, wordt terstond teruggestort.

En uiteraard ook heel belangrijk (quote uit de regels):
Eventueel instappen na de stemprocedure is mogelijk zolang het maximaal aantal uit te leveren horloges (150) met bijbehorende betalingen nog niet is bereikt én indien de leverancier hier geen bezwaar tegen heeft. Eventuele verhandeling van je inschrijving is mogelijk (tegen kostprijs) op het forum via de Horlogemarkt (als uitzondering op de verkoopregels).
Mocht je dus nog in willen stappen, stuur mij een pb.

Daarna gaan Baseman, Jurgen en ik vieren dat we de administratieve afhandeling van de HFLE weer tot een goed einde hebben gebracht :sunglasses:

107 likes

Mooi, een prachtig resultaat.

Squale stemmers gefeliciteerd en voor de Dufeau stemmers hoop ik dat er een volgende keer komt!

Verheug me op m’n mooie HFLE 2024

Dank jullie wel voor de perfecte organisatie👍🏻

30 likes

14 likes

Leuk resultaat! En een applaus voor de bezielers van de Dufeau inzending :clap::clap::clap:

10 likes

Mooie uitslag en bedankt voor de mensen die er enorm veel tijd in hebben gestoken.

8 likes

Prachtig resultaat, alle stemmers en de forumleiding bedankt!

En mocht je dus alsnog willen inschrijven ( ja hij gaat er echt komen) laat het Jur weten!

Wij gaan achter de schermen aan de slag om een waanzinnig mooie HFLE te maken, en natuurlijk een supergezellige uitreiking te organiseren!

26 likes

giphy

7 likes

Ik zie t geld wel weer op m’n rekening verschijnen :smirk:

poor loser mode

7 likes

We drinken er samen wel een kopje koffie op Gerbert😂

5 likes

Ik heb eerder in een post begrepen dat het behaalde aantal, het hoogst behaalde is tot nu toe.

Dat is een mooi record, maar kunnen we er een dubbel record van maken, door 100 aan te tikken?

Wie weet…

Dus als je ook zo’n mooie Squale wilt en nog niet hebt gestemd, dan is Jur @ your service!

Alle stemmers bedankt voor al jullie stemmen en ethousiaste reacties!

Voor nu, fijne nacht allen!

9 likes

:v: :grinning:

3 likes

Woohoee :partying_face:

Bedankt aan alles en iedereen, die gestemd heeft, heeft meegewerkt en ook aan het voorstel van Dufeau dat de HF-leden een kans heeft gehad een keuze te maken.

Ik kijk enorm uit naar de komende tijd en hoop dat we snel foto’s van het uiteindelijke horloge aan jullie kunnen tonen!!

13 likes

Gefeliciteerd! Mooi initiatief en goede toevoeging aan de HFLE hall of fame.

4 likes

Gefeliciteerd aan iedereen! Dit jaar helaas geen funds om mee te doen (kleine op komst). Alvast sparen voor HFLE2025 :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Gefeliciteerd, fantastisch resultaat!

5 likes

Mooi resultaat, terechte winnaar, toch ook een dikke duim voor de “ verliezer “

6 likes

:tada: Ik heb er zin in, zowel in het horloge als de feestelijke uitreiking :grinning:

6 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

4 likes

Dat hele horloge kan me geen r&&t schelen. Ik doe mee voor

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Fathom by Haggis!!! - Page 4 - New Pinball Discussion - Aussie Arcade

Dank, iedereen, voor het vertrouwen en het enthousiasme! :+1: :pray:

En dan nog even deze reminder…, nu het nog kan (en dat is niet lang meer!!)

13 likes