UITSLAG VERKIEZING HFLE 2024: And the winner is….

Hahaha, ik heb mensen gesproken die ook helaas niet mee kunnen doen, maar eigenlijk stiekem wel erg graag bij de uitreiking aanwezig zijn.

Nou, het horloge is in weze wel de rode draad in het verhaal! Het verhaal wordt natuurlijk ineens heel anders zonder het horloge.

:thinking: :nerd_face:

ID&T, here we come! :joy: :joy:

7 likes

Namens het Dufeau team wil ik het Squale team feliciteren met hun mooie overwinning.

Dufeau stemmers, hartelijk dank voor jullie steun.

52 likes

Yes !!! Ik heb straks me eerste squale :partying_face: , kan niet wachten super gaaf . Alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt bedankt voor de inzet :partying_face:

5 likes

En jij bedankt voor de geleverde support en stem!

:heart:‍:fire:

2 likes

:grinning: :+1:t2:
Top! heb er zin aan!

2 likes

Squale for the win! Nice!!!

2 likes

Ook hier wil ik het gehele Squale team bedanken voor hun inzet en het beantwoorden van vragen. Natuurlijk wel jammer voor de dufeau stemmers, maar die hebben misschien de volgende keer voorrang op de anderen. Zo sportief moeten wij ook zijn.
Had ik nu iedereen al bedankt, nee dus. Dus bij deze ook Baseman en Jurgen bedankt. En nogmaals de rest van het Squale team :+1:
Is het mogelijk al bekend wanneer je de rest van het geld kan overmaken, vind ik wel handig om te weten, kan ik nog ff snel een extra krantenwijk erbij nemen.
Verder iedereen gefeliciteerd met deze mooie Squale :ok_hand:

@TagEd zag bij Ali ook een mooie blauwe QR rubberen band, nu zit ik te twijfelen i.v.m de kwaliteit of ik die zou bestellen of die bij Wolbrook. Heb nog geen ervaring met bandjes van Ali, vandaar mijn vraag.

Maar toch vind ik het vreemd dat na zoveel berichten in het verkiezing topic van ruim 1700 berichten er toch niet de 150 is gehaald, ondanks dat men zo positief was.

9 likes

Ik kan je de Ali bandjes van harte aanbevelen, mits je voor de € 10,00+ versies gaat. Maar let wel goed op dat het FKM premium rubber banden zijn. De kwaliteit van deze bandjes zijn toppie!

Ik moet er ook wel bij vermelden dat de tropic die jij waarschijnlijk hebt gezien, net te fel is qua kleur :wink:.

Die van Wolbrook is minder fel.

Edit: ik heb ze even voor je opgezocht.

1 like

Dat is altijd zo. Een hoop geblaastoeter en puntje bij paaltje…

1 like

Ik zal je even de link sturen van Ali, dan weet je over welke ik het heb.
Geen idee of het FKM premium bandjes zijn, maar dat weet jij vast.

Laat maar even weten als je wil, ga ik ze gelijk bestellen en als het niets is dan bij Wolbrook.

1 like

Zie je het verschil? :point_up:

Die van Wolbrook matched beter met de dial, denk ik.

Die van jou is idd van fkm en de prijs is er ook naar. Dit is wel een correcte versie qua materiaal. De kleur laat te wensen over… Net iets te veel azuur/groen? in verwerkt.

1 like

Ik zal wel een beetje kleurendoof zijn, zie niet echt het kleurverschil. Maar ga af op jou goede raad en bestel gewoon bij Wolbrook :+1:

1 like

Vraag anders of Assie er naar wil kijken en een beoordeling wil maken.

2 likes

Squalers: gefeliciteerd!

4 likes

Thank you Sirrrr!

1 like

Zoals bekend hoefde ik geen van beide voorstellen, maar mooi resultaat. Gefeliciteerd.

2 likes

Merci, monsieur mcfr!!

Congratulazioni e complimenti Squalisti!! :tada:

3 likes

Vet! Die zijn tof voor op die andere HFLE!!

5 likes

Deed zelf niet mee, maar iedereen gefeliciteerd met z’n mooie squale

3 likes