Van harte gefeliciteerd met het winnen van de HFLE 2924 met jullie voorstel squalista’s!
En natuurlijk ook iedereen die een nieuwe aanwinst mag toevoegen aan hun collectie .
Zal een stuk drukker worden in de kroeg, eerste biertje is van mij
Van harte gefeliciteerd met het winnen van de HFLE 2924 met jullie voorstel squalista’s!
En natuurlijk ook iedereen die een nieuwe aanwinst mag toevoegen aan hun collectie .
Zal een stuk drukker worden in de kroeg, eerste biertje is van mij
Dat is natuurlijk 2024
Anders is het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten ik weet niet of ik dat volhou
Thanks Joshido!
En die pak jij zeker?
Hij zegt ook dat die van hem is
Lees ik nu net dat ik voor het eerst eigenaar ga worden van een Squale?
Whooohoo
Super tof mannen! Die wolbrooks tropic ziet er trouwens wel echt tof uit
Wolbrook gaat goede zaken doen de komende maanden.
Hoe laat kom je ons halen op de dag van de uitreiking?
Het zou leuk zijn als het er 100 worden.
Zou wel een mooi aantal voor een LE zijn, ja!
Ja.
Mocht het nou op 98 of 99 blijven steken… Dan mag je 'm aanvullen naar de 100 op mijn conto.
Mooier voor t cijfertje op de caseback.
Wellicht juist een optie om te gaan kijken wie allemaal zo’n strap wilt en dat ze er een mooie prijs van kunnen maken als je er meerdere afneemt
Hatseflats!
Volgens mij zitten we er niet zo heel ver meer vanaf. Maar 100 zou idd heel mooi zijn!
Dus, wie nog twijfelde, grijp die allerlaatste kans en laat Jur nog even weten dat je ook zo’n vette Squale wil!
Er overheen dan weer niet ehh.
Alles voor t ronde cijfertje
Ik wil dan wel 100/100 & 99/100
Best goed idee eigenlijk, om er collectief naar te kijken. Al zijn er al een paar die hem reeds hebben gekocht.
Het wordt tijd dat ze bij mannenvandetijd eens een squale aanschaffen @Twan @Sjorsson
Altijd afsluiten met skwalleee en nog nooit een gehad. Dit is dan wel het beste moment
Good point!
En er zijn er nog enkele, voordat we de 100 aantikken, begrijp ik. Dus #MannenvandeTijd, put your money where your mouth is!