UITSLAG VERKIEZING HFLE 2024: And the winner is….

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de HFLE 2924 met jullie voorstel squalista’s!

En natuurlijk ook iedereen die een nieuwe aanwinst mag toevoegen aan hun collectie :tada::100:.
Zal een stuk drukker worden in de kroeg, eerste biertje is van mij :beers:

4 likes

Dat is natuurlijk 2024 :crazy_face:

2 likes

Anders is het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten :crazy_face: ik weet niet of ik dat volhou :thinking:

4 likes

Thanks Joshido!

En die pak jij zeker? :sweat_smile:

3 likes

Hij zegt ook dat die van hem is :wink:

3 likes

:wink:

2 likes

Lees ik nu net dat ik voor het eerst eigenaar ga worden van een Squale? :nerd_face:

Whooohoo

Super tof mannen! Die wolbrooks tropic ziet er trouwens wel echt tof uit

6 likes

Wolbrook gaat goede zaken doen de komende maanden. :joy:

1 like

Hoe laat kom je ons halen op de dag van de uitreiking?

4 likes

Het zou leuk zijn als het er 100 worden.

4 likes

Zou wel een mooi aantal voor een LE zijn, ja!

2 likes

Ja.
Mocht het nou op 98 of 99 blijven steken… Dan mag je 'm aanvullen naar de 100 op mijn conto.
Mooier voor t cijfertje op de caseback. :crazy_face:

7 likes

:muscle:

Heren @MotoSkooly en @Jur, noteren jullie dit? :joy:

1 like

Wellicht juist een optie om te gaan kijken wie allemaal zo’n strap wilt en dat ze er een mooie prijs van kunnen maken als je er meerdere afneemt :grinning:

3 likes

Hatseflats! :+1:
Volgens mij zitten we er niet zo heel ver meer vanaf. Maar 100 zou idd heel mooi zijn! :blush:
Dus, wie nog twijfelde, grijp die allerlaatste kans en laat Jur nog even weten dat je ook zo’n vette Squale wil! :muscle: :shark:

2 likes

Er overheen dan weer niet ehh.
Alles voor t ronde cijfertje :crazy_face:

Ik wil dan wel 100/100 & 99/100 :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

4 likes

Best goed idee eigenlijk, om er collectief naar te kijken. Al zijn er al een paar die hem reeds hebben gekocht. :sweat_smile:

1 like

Het wordt tijd dat ze bij mannenvandetijd eens een squale aanschaffen @Twan @Sjorsson

Altijd afsluiten met skwalleee en nog nooit een gehad. Dit is dan wel het beste moment

9 likes

Good point! :point_up_2:
Good Point Agreed GIF - Good point Agreed Jbtzxclsv - Discover & Share GIFs

En er zijn er nog enkele, voordat we de 100 aantikken, begrijp ik. Dus #MannenvandeTijd, put your money where your mouth is! :wink:

3 likes

Haha ja het is idd Sjors die daar zijn mond vol van heeft.
@Sjorsson, kassa 2!

3 likes