Voorstellen AJautomaat

Van harte welkom :+1:

Goed idee ga gelijk kijken!

1 like

Welkom op het forum. Uitstekende plek om kennis op te doen …je eigen smaak te ontdekken en merken dat dit ook in deloop van de tijd veranderd .
Veel plezier gewenst :+1:

Welkom hier

Welkom :partying_face: en toch bekt de Fossil wel lekker :+1: leuke zoektocht in het vooruitzicht :smiley:

AJautomaat, een hele goede zondagmorgen en welkom hier op dit gezellige forum!

Heel veel lees- en leerplezier toegewenst. Je gaat een leuke reis tegemoet en aangezien symptomen zoals budgetverhoging zich reeds vertonen, ben ik bang dat het virus zich al heeft genesteld in je brein. Er is nog geen remedie voor, dus houd ook rekening met rollercoaster ervaringen tot aan ‘ik wil niet meer’ symptomen. :sweat_smile:

Aangezien je eventueel aan het kijken bent naar een duiker met blauwe wijzerplaat, mag ik je attenderen op de HFLE 2024? Ook met blauwe wijzerplaat :grimacing:.

Het voorstel:

De uitslag:

En in het onderstaande topic staan nog enkele nummers op beschikbaar.

https://www.horlogeforum.nl/t/de-hfle-2024-nummer-toewijzing/480386?u=kleine_gup_in_grote_oceaan

Zou toch mooi zijn, je hernieuwde analoge collectie, startende met een HFLE! :grin:

Anyhoe, zoals net gezegd, veel plezier hier en we zien graag reviews en foto’s van jouw NA’s.

Cheers!

1 like

Bedankt voor de tip ik heb al even gekeken, ga het zeker overwegen :+1:

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja als je langer leest hier worden de horloges die je leuk vind steeds duurder.

Welkom bij je nieuwe verslaving.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :+1:

Welkom (en het “glijdende schaal syndroom” deel je met velen hier op het forum).

Welkom bij de club.

Laat dan die Moonswatch maar zitten als sportieveling! Ik heb m ook gekocht tijdens de hype. Mijn advies: niet doen.

Welkom op het forum!

Welkom!

Welkom hier.

Welkom hier en veel leesplezier! :+1:

Welkom op HF. Veel plezier met de hobby en succes met de keuze. Laat je ons weten of het de Squale of …. is geworden?

You have seen the Light :raised_hands:t3: Welkom op het forum !!

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.