Al enkele maanden hier aan het meelezen en deze week dan officieel aangemeld voor dit mooie en leerzame forum. Ondertussen al veel gelezen en geleerd bedankt daarvoor
Dan even kort iets over mijzelf en mijn horloge geschiedenis en hopelijk toekomst. Ik woon in het mooie Zeeland met mijn vrouw en zoon.
Als jongen van een jaar of 20 droeg ik met veel plezier horloges, ik had toentertijd een Fossil en Calvin klein horloge. Daarnaast een keer in Turkije een aantal fakes gekocht (schaam ik me nu diep voor) het waren horloges van merken die ik niet kende maar gewoon heel mooi vond.
Hierna een jaar of 10 eigenlijk geen horloges meer gedragen.
Het grappige is dat ik door dit forum die oude Turkse horloges erbij heb gepakt en ze heb opengemaakt om is te kijken wat er allemaal in zit. Ga ze toch nooit meer dragen en op deze manier had ik er nog wat aan.
Momenteel draag ik enkel een Garmin vivoactive 4 maar eigenlijk ben ik heel dat smartwatch gedoe beetje beu.
De volgende horloges staan bij mij op het verlanglijstje om binnen een jaar te kopen (kan volgende week zijn maar ook over een paar maanden, wil ze namelijk 2e hands kopen. Lekker MP en HF in de gaten houden maakt het extra leuk)
Tissot seastar powermatic 80 blauwe wijzerplaat (duiker)
Junghans meister (dresswatch)
Twijfel nog beetje over de Omega x Swatch moon/Neptune/mercury als sportieveling.
Mijn absolute grails zijn
Rolex submariner
IWC Portugieser
Voor nu ga ik lekker lezen en misschien veranderen mijn smaak en wensen daardoor ook weer. Merk al wel dat ik paar weken geleden dacht 500 euro, prima voor een horloge en dat ik nu al denk 1500-2000 allemaal goed te doen⊠glijdende schaal is er dus al maar ga er voor waken đ«Ł
WelkomâŠ
Een mooie instapper is om mee te doen met het horloge 2024 van het Horloge forum.
Voor 725 of 825 heb je een prachtige en zeer goede Squale. Als het je smaak is.
Welkom! Kijk uit met die glijdende budgettaire schaal. Daâs een veel voorkomende symptoom hier op het forum. Zonder gekheid: leuke plannen & ambities! Houd ons op de hoogte en veel plezier hier!
Welkom op het forum. Uitstekende plek om kennis op te doen âŠje eigen smaak te ontdekken en merken dat dit ook in deloop van de tijd veranderd .
Veel plezier gewenst
AJautomaat, een hele goede zondagmorgen en welkom hier op dit gezellige forum!
Heel veel lees- en leerplezier toegewenst. Je gaat een leuke reis tegemoet en aangezien symptomen zoals budgetverhoging zich reeds vertonen, ben ik bang dat het virus zich al heeft genesteld in je brein. Er is nog geen remedie voor, dus houd ook rekening met rollercoaster ervaringen tot aan âik wil niet meerâ symptomen.
Aangezien je eventueel aan het kijken bent naar een duiker met blauwe wijzerplaat, mag ik je attenderen op de HFLE 2024? Ook met blauwe wijzerplaat .
Het voorstel:
De uitslag:
En in het onderstaande topic staan nog enkele nummers op beschikbaar.