Hehe, vandaag niet.
1e kerstdag is traditioneel met mijn hele schoonfamilie. Mijn schoonmoeder staat al vanaf gistermiddag in de keuken.
Eten en bordspelletjes spelen.
En later vanavond thuis een kaas/worst plankje.
En morgen gewoon werken en in de avond “nep-bbq-en” (gourmetten).
Daarbij is het bij geschroefde schakels altijd van belang Loctite te gebruiken.
Zelfs een AD heeft dit bij mijn BB pro een keer niet gedaan/vergeten en een 3tal maanden na aanschaf viel mijn horloge pardoes op (gelukkig een zachte ondergrond) geen sporen van oude loctite te bekennen.
Ik heb een grote tube 222 (wel een beetje overkill) maar ik heb inmiddels voor een hoop vrienden wat banden zo vast gezet. Dus het is uiteindelijk de aanschaf wel waard geweest.
We begrijpen dat iedereen nieuwsgierig is wanneer de Squale HFLE wordt geleverd. En hoe die er in het echt uit gaat zien. Op dit moment hebben we nog geen sluitende antwoorden.
Wel is er tussen kerst en nieuwjaar en ook daarna gewoon gewerkt aan het project. Van Squale hebben we enkele prototype wijzerplaten gehad om de juiste kleur- en mate van sunburst te kunnen bepalen. Nu wachten we op een nieuwe proto wijzerplaat voordat deze daadwerkelijk ook in productie gaan.
De locatie voor de uitreiking is ook vastgelegd, de datum natuurlijk nog niet. We zijn ook nog bezig met voor alternatieve straps voor degene die nu de HFLE op staal hebben gekocht.
Dat was het even tot zover, wordt vervolgt zodra we een stapje verder zijn. Hij wordt cool!!
Maar wil je toch iets zien… hieronder de eerste serie prototype wijzerplaten met verschillende sunburst effecten. Kleur is nog niet zoals het gaat worden en hier zit natuurlijk nog het datumvenster in.
En nee jullie hoeven niet te kiezen welke het moet worden