Squale HFLE beschadigd

Nee?

Dan polijsten / laserwelden of nieuwe case.

Inderdaad zeg! :joy:

5 likes

Die beschadiging van jouw word je inderdaad niet vrolijk van. De mijne heeft dit, daar zou jij ook wel happy mee zijn.

2 likes

:scream:

Hehehe, ach, ik kon die opmerking wel hebben hoor. :smile:

1 like

Zo eentje (beetje soortgelijk) heb ik ook op de clasp. Dat is niet prettig de eerste keer maar stoor me er niet aan.

1 like

Ja?
https://uhrforum.de/threads/gerockte-moonwatch-oder-navitimer.557685/

Niet voor een premium hoor.

:joy::laughing: is toch zo.
Ik zou er niet meer met plezier naar kunnen kijken en me enorm gaan storen!

Mijne zit op de bracelet ook volledig al onder de krassen. Toolwatch ! Zo gebruik ik hem ook.

Beetje oplappen en verder gaan.

Aluminium kozijn zal wel geanodiseerd zijn.
En dat is heel hard inderdaad.

:broken_heart:

Je zou Dik Wakker in Emmeloord even aan kunnen schrijven. Die doet ook laser welding en zo. Ik zou zijn horlogemaker geen uurwerk laten servicen, maar zijn polijstwerk is goed.

Dan kun je direct op de koffie komen om eindelijk die Grand Seiko eens te bekijken.

4 likes

Oei, das een flinke. Gelukkig is het uurwerk zelf zo mooi dat die kast toch niet zo opvalt… :wink:

Uit ervaring weet ik dat het na verloop van tijd steeds minder zal opvallen. Maar ja als je er een post aan wijdt en er met meerdere fotos op inzoomt, ja dan voel je het wel. Maar goed, dat is ook een onderdeel van het verwerken van de rouw waarschijnlijk. Zie het als een mooie warwound en die aluminium strip… ja, die krijgt z’n portie vast nog wel #karma… Hoop dat de vele mensen die met je meeleven het leed iets verzachten.

Sterkte man!

1 like

Ik ga wel even met hem bellen en kijken wat de opties zijn. Ennnn, volgens mij ben ik all-risk verzekerd op mijn inboedel, dus ook verzekering even bellen. Weet het niet zeker want mijn vrouw regelt alles voor ons, geen idee.
Maar als ik een afspraak in Emmeloord heb laat ik het je weten, dan spreken we even af.

1 like