Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Wat nu weer?:joy:

4 likes

Oh, man! Wat een soap!
Pittige Tijden (1996-1999) - KinderTV Geheugen

5 likes

Ja dat hadden Remco en ik eigenlijk ook. :joy:

3 likes

Ja dat staat toch wel erg goed op zo’n 1521 :ok_hand:

2 likes

Haha…lekker man. :sunglasses::grinning::+1:

3 likes

:joy:
Ik ga nu eerst maar even op vakantie want zoveel ‘verwarring’ in 24 uur moet ik even verwerken. Hij heeft 'm gewoon teruggekocht. Haha. Lekker hoor! En HF-spirit x2, mooi om te zien dat we allemaal een beetje gek zijn en tegelijkertijd ook liefhebbers van leuke horloges.

PS Zou Squale ook in de buurt zijn: Klik. :thinking:

Wel lekker in de file gestaan, net als gisteren. :sunglasses:
Maar was (weer) gezellig David! Volgende keer doen we echt een drankje hoor. :beers:

7 likes

Oja nummer 1 is binnen, maar daar keek ik eigenlijk niet meer naar uit met de 1521 PVD én gele HGP incoming :see_no_evil:

Dus ik denk dat dát de eerste is die in het blauw gaat, ach wel leuk heb ik ook weer een keer wat te verkopen :crazy_face:

:joy: :ok_hand: dit verzin je niet

12 likes

confused

… over een “beetje” gek gesproken. :wink:
Had je deze niet ook al eens gehad? Komt me zo bekend voor.

3 likes

Kan hem er nog vanavond op zetten en een ‘Remco-tje’ doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het mag van mij juist wel wat gekker :wink: (het horloge dan)

Neeh, die had een zwarte bezel (en datum)

1 like

Ik weet niet of @Daffie morgenavond iets te doen heeft … :wink:

2 likes

Die heeft het al druk zat met 2 Squale’s

2 likes

Vanille :ok_hand:t2:

2 likes

Denk dat ik jouw voorbeeld volg…op naar de Canarische Eilanden. :beach_umbrella:

En zo is het. :muscle:

Ja die files maken het er niet echt leuker op nee. :grimacing: Maar wij zijn hard-core :partying_face:

Nope. Alhoewel…ik verzon het vanochtend toch wel. :blush:

Onderweg naar de palmbomen en drankjes :tropical_drink:

Genieten! :ok_hand:

5 likes

Wellicht dit een optie?

6 likes

KlhHjSf-ezgif.com-crop

@Louis, ninja-edit! Je moest even door je privé fotoalbum? :wink:

4 likes

Wat?! Ja, ik zou dat dus niet kunnen, he. Zou toch op z’n minst even een paar dagen proberen en ervaren hoe ik me erbij/ermee voel. :person_shrugging:
Voor mij is het (uit)zoeken van een horloge en het ontvangen en dan ontdekken/ervaren echt een gevoelsding.
So Many Emotions GIFs - Find & Share on GIPHY

Daarnaast vind ik het best een leuk ding, die 1545 GMT. Maar ja, voor iedereen werkt dit kennelijk weer anders. :sweat_smile:

Maar, idd die 1521 PVD en gele HGP zouden mij ook meer aanspreken. Ben wel benieuwd!

Mag ik mee?! :pleading_face:

4 likes

Iets met juiste formaat of zoiets….:nerd_face::nerd_face:

4 likes

Gezellig! We nemen wel onze collectie horloges mee heh. Anders ga ik mij vervelen onder die parasol. :see_no_evil:

5 likes

Ik ken het model hè, dit is m’n derde :wink: hij is ook leuk, en een leuke uitvoering maar ik heb er nu geen zin in :sweat_smile:

4 likes

image

6 likes