Wat nu weer?![]()
Oh, man! Wat een soap!

Ja dat hadden Remco en ik eigenlijk ook. ![]()
Ja dat staat toch wel erg goed op zo’n 1521 ![]()
Haha…lekker man. ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu eerst maar even op vakantie want zoveel ‘verwarring’ in 24 uur moet ik even verwerken. Hij heeft 'm gewoon teruggekocht. Haha. Lekker hoor! En HF-spirit x2, mooi om te zien dat we allemaal een beetje gek zijn en tegelijkertijd ook liefhebbers van leuke horloges.
PS Zou Squale ook in de buurt zijn: Klik. ![]()
Wel lekker in de file gestaan, net als gisteren. ![]()
Maar was (weer) gezellig David! Volgende keer doen we echt een drankje hoor. ![]()
Oja nummer 1 is binnen, maar daar keek ik eigenlijk niet meer naar uit met de 1521 PVD én gele HGP incoming ![]()
Dus ik denk dat dát de eerste is die in het blauw gaat, ach wel leuk heb ik ook weer een keer wat te verkopen ![]()
dit verzin je niet

… over een “beetje” gek gesproken. ![]()
Had je deze niet ook al eens gehad? Komt me zo bekend voor.
Kan hem er nog vanavond op zetten en een ‘Remco-tje’ doen ![]()
Het mag van mij juist wel wat gekker
(het horloge dan)
Neeh, die had een zwarte bezel (en datum)
Die heeft het al druk zat met 2 Squale’s
Vanille ![]()
Denk dat ik jouw voorbeeld volg…op naar de Canarische Eilanden. ![]()
En zo is het. ![]()
Ja die files maken het er niet echt leuker op nee.
Maar wij zijn hard-core ![]()
Nope. Alhoewel…ik verzon het vanochtend toch wel. ![]()
Onderweg naar de palmbomen en drankjes ![]()
Genieten! ![]()
Wat?! Ja, ik zou dat dus niet kunnen, he. Zou toch op z’n minst even een paar dagen proberen en ervaren hoe ik me erbij/ermee voel. ![]()
Voor mij is het (uit)zoeken van een horloge en het ontvangen en dan ontdekken/ervaren echt een gevoelsding.

Daarnaast vind ik het best een leuk ding, die 1545 GMT. Maar ja, voor iedereen werkt dit kennelijk weer anders. ![]()
Maar, idd die 1521 PVD en gele HGP zouden mij ook meer aanspreken. Ben wel benieuwd!
Mag ik mee?! ![]()
Iets met juiste formaat of zoiets….![]()
![]()
Gezellig! We nemen wel onze collectie horloges mee heh. Anders ga ik mij vervelen onder die parasol. ![]()
Ik ken het model hè, dit is m’n derde
hij is ook leuk, en een leuke uitvoering maar ik heb er nu geen zin in ![]()