Wat nu weer?
Oh, man! Wat een soap!
Ja dat hadden Remco en ik eigenlijk ook.
Ja dat staat toch wel erg goed op zo’n 1521
Haha…lekker man.
Ik ga nu eerst maar even op vakantie want zoveel ‘verwarring’ in 24 uur moet ik even verwerken. Hij heeft 'm gewoon teruggekocht. Haha. Lekker hoor! En HF-spirit x2, mooi om te zien dat we allemaal een beetje gek zijn en tegelijkertijd ook liefhebbers van leuke horloges.
PS Zou Squale ook in de buurt zijn: Klik.
Wel lekker in de file gestaan, net als gisteren.
Maar was (weer) gezellig David! Volgende keer doen we echt een drankje hoor.
Oja nummer 1 is binnen, maar daar keek ik eigenlijk niet meer naar uit met de 1521 PVD én gele HGP incoming
Dus ik denk dat dát de eerste is die in het blauw gaat, ach wel leuk heb ik ook weer een keer wat te verkopen
dit verzin je niet
… over een “beetje” gek gesproken.
Had je deze niet ook al eens gehad? Komt me zo bekend voor.
Kan hem er nog vanavond op zetten en een ‘Remco-tje’ doen
Het mag van mij juist wel wat gekker (het horloge dan)
Neeh, die had een zwarte bezel (en datum)
Die heeft het al druk zat met 2 Squale’s
Vanille
Denk dat ik jouw voorbeeld volg…op naar de Canarische Eilanden.
En zo is het.
Ja die files maken het er niet echt leuker op nee. Maar wij zijn hard-core
Nope. Alhoewel…ik verzon het vanochtend toch wel.
Onderweg naar de palmbomen en drankjes
Genieten!
Wat?! Ja, ik zou dat dus niet kunnen, he. Zou toch op z’n minst even een paar dagen proberen en ervaren hoe ik me erbij/ermee voel.
Voor mij is het (uit)zoeken van een horloge en het ontvangen en dan ontdekken/ervaren echt een gevoelsding.
Daarnaast vind ik het best een leuk ding, die 1545 GMT. Maar ja, voor iedereen werkt dit kennelijk weer anders.
Maar, idd die 1521 PVD en gele HGP zouden mij ook meer aanspreken. Ben wel benieuwd!
Mag ik mee?!
Iets met juiste formaat of zoiets….
Gezellig! We nemen wel onze collectie horloges mee heh. Anders ga ik mij vervelen onder die parasol.
Ik ken het model hè, dit is m’n derde hij is ook leuk, en een leuke uitvoering maar ik heb er nu geen zin in