Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Nou dan ik ook maar hè

11 likes

Gefeliciteerd maar weer :laughing::tada::heavy_check_mark::slightly_smiling_face:
En ik denk dat ik dit de mooiste 1521 op staal combinatie vindt :+1:

Oo, Enne… dibs :laughing:

Enne, goeie smorges :smile:

12 likes

Lekker, @junior! Geniet maar weer opnieuw van het feit dat je hoogstwaarschijnlijk binnenkort weer op jacht gaat voor een shotje “Voorpret Dopamine”. :sweat_smile:

:thinking: :thinking:

Oh ja, GoedemorgenEindevandewerkweekVrijdag!

15 likes

Mogguh!

15 likes

15 likes
3 likes

Howdy Skûwàlisti! :beers:

18 likes

Hij is er weer hoor :wink:

4 likes

Haha, ja ik weet al dat het weer gaat komen maar nu wil ik er even niet aan denken! :innocent:

Ben weer erg blij met deze 1521 en tesaam met de Doxa is het ook gewoon een lekker eigenwijs setje (bureau)duikhorloges. Dus ik ga echt mijn best doen om af te wisselen en van beide langer dan gemiddeld te genieten. Voor de Doxa geldt dat die al bovengemiddeld lang in huis is enne, die blijft ook nog wel even. Dat is wel echt dé aanwinst van 2025! :sunglasses:

:joy:

9 likes

Doe je die Doxa wel een klein beetje tekort mee. Vind je niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik had het over mijzelf! :joy:

2 likes

Ik moet deze nieuwe liefde toch ook met jullie delen hier in de kroeg. Terwijl jullie allemaal op de Franse toer zijn gegaan, heb ik juist een Spaanse afslag genomen met deze CREPAS cayman 1200.
CREPAS stond al een tijdje op de longlist-voor-ooit-wellicht, vooral vanwege dat gave logo. Op Uhrforum kwam deze iets meer ingetogen variant van hen voorbij; de meeste edities van hen zijn aardig ‘bont’, en ik kon ‘m niet laten lopen - zeker niet na een prijsverlaging of twee.
Blij dat ik ‘m heb aangeschaft, met stip heel erg hoog op de deze-gaat-zeker-blijven-lijst!

15 likes

Oh :joy:
Naja dan geldt mijn antwoord voor jou :+1:

2 likes

Gaaf ding! Gefeliciteerd met deze

2 likes

:thinking:
Zo op de foto lijkt het best wel een glimmerd … :wink:
Mooie aanwinst Roy. Draag 'm met plezier!

3 likes

Deze kan zich qua bling inderdaad prima meten met een gepolijste 1521! :sunglasses:

4 likes

Coole aanwinst!

3 likes

gaaf ding ! gefelicteerd !

3 likes

Mooi ding :+1:

Ik laat me al een paar dagen vergezellen door deze (Britse) helemaal-niet-glimmende ‘jongen’

En @junior gefeliciteerd met je herhaal-aankoop :partying_face:

12 likes

Oei, lees het nu pas.
Hou je taai :muscle:t2:

2 likes