Dit is een geweldig leuk initiatief! Super! Het geeft direct ook zin om naar die trust level 2 te werken , dan kan ik me ook op deze lijst zetten en mag het horloge eens de grens oversteken.
Lekker veel posten, dus! Bijvoorbeeld in de Squale kroeg,
waar altijd van alles gebeurt en het sowieso altijd gezellig is. Bijkomend voordeel: je kunt vast even lekker wat info en plaatjes tot je nemen en je verdiepen in dit leuke merk! En daarnaast zijn er nog zoveel andere leuke topics, om in te posten en lekker deel te nemen aan de conversaties. Veel plezier met je ontdekkingstocht op HF!
Hij gaat lekker hier
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, de tijd van gaan is gekomen.
Toen @Petteflet me een tijdje geleden benaderde met zijn leuke initiatief en vroeg of ik mee wilde doen moest ik even denken. Ik hou niet van volledig gepolijste horloge’s, witte/full lume wijzerplaten zal ik nooit kopen. Maar als je dan zo’n toffe Squale 1521 zo laagdrempelig kunt proberen…
Dus meegedaan en afgelopen zaterdag kwam ie binnen. Ik heb hem drie dagen gedragen, toen moest ik echt weer mijn zwarte COSC om . Wat ben ik wijzer geworden?
- Een volledig gepolijste kast is zo beroerd nog niet, zeker die van de 1521. Maar dan wel met een zwarte matte wijzerplaat.
- Een witte /full lume wijzerplaat is echt niks voor mij, zeker niet in combinatie met een glimmende chapterring.
- Zwarte wijzerplaten zijn het mooist.
Petteflet, nogmaals dank voor je initiatief en ik wens @Paul en alle volgende deelnemers veel plezier met deze Squale en ben benieuwd wat jullie van de Squale vinden.
Gr. Louis
Ziet er knap uit, ben heel benieuwd hoe groot/klein die draagt, 42mm is normaalgezien op het randje…
Even een correctie aangebracht, mijn naam was verdwenen (er stond wimpel ) … en ook terug genummerd.
Ik hoop dat er geen verdere fouten in zitten.
- Petteflet
- Louis
- Paul
- TagEd
- Tijdspraak
- Mauss08
- Handaufzug
- Jim-1
- Thomas6
- Patrick010
- Bauke1
- TKH
- Chlorophyl
- Sion
- Peter (aequitas1981)
- Nash
- Toine8
- David_Gee
- Kouco
- Ari
- Phoenix.bas
- WatchR
- Omroep Max
- Watches4life
- wimm5
- PhilipM
- Wuoter
- Weppenzeiler
- Logan
- Bottero
- Roland1982
- Coffeecup
- De_Nol
- Auto
- RobinJ
- Jos
- Grollebol
- HarveySpecter
- Pablo1971
- ArjenD
Leuk dat je zo’n goede indruk hebt gekregen van deze specifieke 1521 @louis. En jij uiteraard hartelijk bedankt voor het sponsoren van deze Fiffer. Waardoor nog veel meer leden de 1521 kunnen proberen.
Leuk dat die weer door kan gaan naar de volgende op de lijst.
P.S. Heb je het ‘vriendenboekje’ er ook weer bij gedaan in de doos?
eker, ik hoop dat het te lezen is…
Het is natuurlijk nog even de vraag waar de 1521 Fiffer 19 november is aan beland… maar diegene moet toch zeker wel acte de présence geven op de Squale x Doxa x HGP “GTG 2025”.
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116?u=petteflet
afhankelijk van de verzendingen zal dat ergens tussen @TagEd @Tijdspraak @Mauss08 zijn.
we kunnen even checken of @Mauss08 al een ticket heeft.
De kans is vrij groot dat hij dan (tijdelijk) in mijn bezit is, ik kan de afgesproken datum helaas niet aanwezig zijn, al had ik dat graag gewild. Uiteraard ben ik wel bereid te schuiven of af te stemmen met diegene voor/na mij, zodat het horloge op de GTG aanwezig is.
Dat is heel aardig van je, maar echt geen must hoor. We laten het gewoon aan het toeval over waar die dan beland.
Mocht het nodig zijn weten jullie mij te vinden
Op de GTG zal er genoeg 1521 geweld aanwezig zijn verwacht ik. En ik sta op 10. dus wil nog wel beetje verrast blijven
mocht hij aanwezig zijn zetten we hem wel op een schaaltje met een doekje erover , spieken op eigen risico lol
Voelen voor een tientje.
Wordt dit het niveau die avond?
En ik vond het al zo jammer dat ik verhinderd ben.