Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Oh, da’s minder…
Maar jij bent zelf vrij handig, toch? Blijft wel een leuk horloge, op zich. Succes!

1 like

Ja de reparatie stelt niets voor maar de (aftermarket) onderdelen zijn gewoon duur, kroon en tube zijn al >€50,- ex btw en verzendkosten:

Maar ik dacht dat ‘het probleem’ was dat de kroon niet origineel is? Dat los je niet op met een andere aftermarket kroon toch :sweat_smile:

1 like

Goeie smorges allemaal :slightly_smiling_face:

12 likes

Nee jammer genoeg is de kroon wel origineel, maar zowel het interne mechanisme van de kroon als de draad in de tube zijn verrot :expressionless:

Middag middag! Ik ben hier even wat stiller want op een of andere manier ben ik in de winter wat minder bezig met horloges. Of het nou komt door het donkere sombere weer, ik weet het niet. :thinking:

Maar ik wil jullie mijn NA niet onthouden! Ook al is dit meer iets voor de zomer. :joy:

7 likes

Gefeliciteerd Pett :tada::heavy_check_mark::+1:
Ik kijk wel eens bij Studio Underdog dus ik wist het al.
Heb zowiezo het Mimosa verhaal gevolgd … :wink:

1 like

Hey, Congrats, man! :+1: :beers: Vind niet alles van SU geweldig. Maar dit is een leuk ding! Maareh, doe effe 'n plaatje hier ook dan. Vinden we helemaal niet erg! :wink:

2 likes

Dankjullie heren @Tech-neut en @TagEd :raised_hands:

Dit voelt ook echt weer aan als iets bijzonders. Echt weer een horloge voor ons horlogeliefhebbers :star_struck:

12 likes

Leuk, beetje out of the box!
Of is dat een boomer-opmerking? :wink:

3 likes

Onderscheidend design zou ik het noemen.
Studio Underdog heeft ook een samenwerking met Moser uit Duitsland. En die maken heeeeeel mooie horloges!

1 like

Hij is Echt Dik Hein ! :star_struck:

2 likes

Hello :military_helmet::laughing:

17 likes

Grappig, wist ik helemaal niet :sweat_smile:

15 likes

Goeie smiddags :smile:

13 likes

10 likes

Was alweer even geleden dat ik hier acte de presence gaf.

15 likes

De eerste helft van mijn nieuwe avontuur :sweat_smile:

Edit: en de tweede helft

9 likes

Zoveel?
Je lijkt wel een wijf! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ja dat is alleen omdat het zo uitkwam :sweat_smile: dit is een ‘bandsysteem’ wat ik al langere tijd wilde proberen maar veel te duur vond, nu hadden ze een mooie BF korting met onder andere een mystery pack bandjes (8 stuks). Zat door die bandjes te scrollen en ik kwam er niet echt uit (heb op dit moment ook niet een specifiek horloge wat ik hiermee wil gebruiken) dus ik denk ik bestel gewoon 2 van die verrassingsdozen dan kan ik wat verschillende soorten proberen :man_shrugging:

2 likes