Thanks. Bevestigt mijn gevoel ![]()
De mesh lijkt me ook nog steeds een goede kandidaat. Maar dan moet ik er echt een met taper vinden. Studio Underd0g heeft die volgens mij, maar ik weet niet of ze die in 22mm hebben.
Thanks. Bevestigt mijn gevoel ![]()
De mesh lijkt me ook nog steeds een goede kandidaat. Maar dan moet ik er echt een met taper vinden. Studio Underd0g heeft die volgens mij, maar ik weet niet of ze die in 22mm hebben.
Absolute winnaar.
Even wachten tot de wolbrook op voorraad is. ![]()
Misschien is blauw/grijs ook tof.
Ik ook! , zou persoonlijk wel voor Wolbrook gaan.
De Ali van het plaatje zijn het toch net niet wat betreft taper en dat zou ik zeker bij 22mm Lugs belangrijk vinden, en de Ali is lang en de kleur is wat fletser. Verder niks mis mee hoor, ik ben nu gewoon fe kritisch.
Baby Blue en antraciet kan ook goed.
Eigenlijk is het een heel leuk horloge waar heel veel kleuren Strap op kan.
De Mesh staat ook mooi!
Gendarmerie. Ik vind m gaaf! Heeft het nummer tussen de Lugs staan en het limited edition number staat links op de kast geetst
(… stapt kroeg binnen…) Goedemiddag saam! ![]()
Ja, ik mag hier sinds gisteren avond ook naar binnen! Zal later wel even posten hoe dat zo…
Lang weerstand geboden, vaak meegekeken in dit topic, en nu is het toch ‘gebeurd’.
Maar ik wilde inderdaad alvast even zeggen (vwb de Abisso): die beige Tropic!
En inderdaad de Wolbrook’s zijn dikke prima, warm aanbevolen.
Even een NA-topic gemaakt, voor de Glassbox…
Squale en tropic is wat mij betreft een gevalletje 1+1=3…
@TagEd en @Tijdspraak; bedankt voor het gebaar. Ik dm jullie ![]()
Thanks. Bedoel je dat hij te smal wordt en je dus eindigt met een dun, lang stukje band?
Ja dat klopt.
Ben zelf erg te spreken over de Tropic van Baltic die zijn een stuk korter en prima van kwaliteit.
Weet alleen niet of ze ook deze kleur leveren.
Hij blijft wat breder en is gewoon langer dus je hebt een hele lange flap over.
Hoe de Ali tapert kan je goed op het plaatje zien.
Een andere optie is een Tropic racing, dat is met gaatjes. Past goed bij de Dial en door de taper en gaatjes lijkt de Strap smaller wat misschien wel mooier is .
Maar!! Jij hebt 22mm breed nodig en de vraag is welke in die breedte leverbaar zijn ![]()
De laatste 2 foto’s zijn vd Ali Strap, met upgrade buckle ook van Ali
De 1e 3 van HGP
Uit mijn hoofd is dit 48mm, maar kan het fout hebben.
Ik zie overigens dat uit alle hoeken aangeboden wordt om te passen. ![]()
Ik werk in Haarlem en heb natuurlijk ook de HFLE.
Misschien moet je iemand maar even een pb sturen. ![]()
Laat me met rust, ik zit me al een paar jaar te verlekkeren op dit model, op c24. ![]()
Daar is ie dus te koop. ![]()
Je kroegpas kun je bij @TagEd laten maken. Moet je wel een pasfoto achterlaten. ![]()
Heb je al gedaan dus. ![]()
Ik zie hem niet? Zeker ook voor een scalper prijs? ![]()
Dank en helemaal helder!
Verhip, hij is eraf.
Ja man, 2700 volgens mij. Stond destijds te koop vanuit San Marino.