Ik woon in Noord-Limburg, Venlo en ik zou ook wel eens graag wat modellen willen passen. Ik lees hier al een jaar mee, geniet van alle foto’s en enthousiasme en zoek nog steeds een duiker.
Heb 'm hier even niet, want vandaag nog 'n dagje de SMP300 om. Maar komt zeker nog een keer langs, binnenkort! ![]()
Ziet er heel goed uit.
Wat voor variant is dit? Italiaanse marine?
Kleur van de plaat en strap is perfect!
Lekker fleurig zo met de print van je overhemd.
Squalisti, ik heb wat hulp nodig. Ik krijg mijn Abisso niet verkocht en overweeg hem zelf weer te gaan dragen. Maar dan wel met een andere band, die hem frisser en zomerser maakt. Van mij mag de licht blauwe dial wat steviger uitkomen.
Nu is de bandaanzet 22mm en dat vind ik eigenlijk alleen mooi werken als een band een taper heeft. Een lichte (zandkleurige?) band in de tint van de indices lijkt me mooi. Maar ik heb Gemini wat opties laten maken, zie hieronder. Mesh lijkt me ook mooi, maar is denk ik lastig te vinden met taper. Perlon is een optie. Nato ook, maar dan eerder single pass om het horloge niet te hoog te maken. Rubber kan, met een voorkeur voor tropic. Kortom, keuzes keuzes. Ik denk dat ik eerst de kleur moet bepalen en daarna pas het materiaal. En ik hoop op wat inspiratie of advies hier ![]()
Dit is overigens geen verkapt verkoop topic. Ik heb de advertentie al een tijdje niet meer omhoog gezet.
Hieronder de Gemini-schetsen, in willekeurige volgorde.
Voor mij ook de tropic de beste
Thanks. Bevestigt mijn gevoel ![]()
De mesh lijkt me ook nog steeds een goede kandidaat. Maar dan moet ik er echt een met taper vinden. Studio Underd0g heeft die volgens mij, maar ik weet niet of ze die in 22mm hebben.
Absolute winnaar.
Even wachten tot de wolbrook op voorraad is. ![]()
Misschien is blauw/grijs ook tof.
Tropical FKM Rubber QR Watch Straps | StrapHabit
Ik ook! , zou persoonlijk wel voor Wolbrook gaan.
De Ali van het plaatje zijn het toch net niet wat betreft taper en dat zou ik zeker bij 22mm Lugs belangrijk vinden, en de Ali is lang en de kleur is wat fletser. Verder niks mis mee hoor, ik ben nu gewoon fe kritisch.
Baby Blue en antraciet kan ook goed.
Eigenlijk is het een heel leuk horloge waar heel veel kleuren Strap op kan.
De Mesh staat ook mooi!
Gendarmerie. Ik vind m gaaf! Heeft het nummer tussen de Lugs staan en het limited edition number staat links op de kast geetst
(… stapt kroeg binnen…) Goedemiddag saam! ![]()
Ja, ik mag hier sinds gisteren avond ook naar binnen! Zal later wel even posten hoe dat zo…
Lang weerstand geboden, vaak meegekeken in dit topic, en nu is het toch ‘gebeurd’.
Maar ik wilde inderdaad alvast even zeggen (vwb de Abisso): die beige Tropic!
En inderdaad de Wolbrook’s zijn dikke prima, warm aanbevolen.
Even een NA-topic gemaakt, voor de Glassbox…
Squale en tropic is wat mij betreft een gevalletje 1+1=3…
@TagEd en @Tijdspraak; bedankt voor het gebaar. Ik dm jullie ![]()